نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد:
نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تعلیم و تعلم بر سه محور تحصیل، تهذیب و ورزش استوار است.
کد خبر: ۶۵۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 23 September 2018

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در مراسم آغاز سال‌ تحصیلی در مدرسه سالار شهیدان ناحیه ۴ تبریز با تاکید بر ارتباط مستمر خانه و مدرسه گفت : پدران و مادران دانش‌آموزان باید فرزندان خود را رها نکرده و همیشه با مدرسه و مدیران مدرسه در ارتباط باشند.

امام جمعه تبریز افزود: همکاری صمیمانه اولیا و مربیان مدارس در پیشرفت علمی و رعایت کردن مسائل اخلاقی دانش‌آموزان بسیار موثر است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحصیل دانش‌آموزان گفت : دانش‌آموزان، آینده سازان کشور هستند و از بین این دانش آموزان، وزرا، وکلاء و مسئولان کشور انتخاب میشوند بطوریکه مسئولان کشور در این مدارس تحصیل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم توجه ویژه به تهذیب دانش‌آموزان را متذکر شد و گفت: این دانش‌آموزان را هرگونه تربیت کنید، آن گونه بار خواهند آمد به طوریکه رفتار و کردار معلمان و مدیران در برخی از موارد موثرتر از تذکر پدر و مادران است.

امام جمعه تبریز با تاکید به توجه مدارس به ورزش دانش‌آموزان گفت : تعلیم و تعلم بر سه محور تحصیل ، تهذیب و ورزش استوار است.

وی افزود: به مسائل دینی و اخلاقی دانش آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی با تاکید به اینکه یکی از مسائل دینی مهم نماز است، تصریح کرد: اگر از الان به نماز دانش‌آموزان اهمیت داده شود قطعاً در سن جوانی و بزرگسالی هیچ‌گاه به نماز کم توجه نخواهد بود.

امام جمعه تبریز گفت : هیچ‌کاری به اندازه نماز پراهمیت نیست، در اسلام حج و جهاد و امر به معروف و نهی از منکر نیز جزو مهم‌ترین است ولی هیچ‌کدام به اندازه نماز تبلیغات نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :