محسن نریمان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین بازگشایی مدارس:
کد خبر: ۶۵۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 23 September 2018

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین بازگشایی مدارس با تاکید بر تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری آموزشی گفت: تعهد و تخصص باید خروجی سیستم آموزشی باشد.

محسن نریمان گفت: ما برای بهره مندی از توان علمی و تعهد شما دانش آموزان در آینده نزدیک به عنوان سازندگان اصلی این کشور و منطقه، نیازهای سخت افزاری را تامین کرده ایم.
وی افزود: برای دستیابی به برنامه های تدوین شده به هردو شاخص تعهد و تخصص نیاز داریم.

نریمان با تاکید بر بکارگیری شیوه های نوین آموزشی در مدارس، گفت: وجود ساختمان جدید بدون بکارگیری شیوه های نوین آموزشی و بدون افزایش آگاهی دبیران و والدین نسبت به نیازهای عاطفی، روحی، روانی، رفتاری و بسیاری از نیازهای کودکان در سنین مختلف، هیچ کمکی به تحقق توسعه پایدار نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: این حادثه که در ایام سوگواری سالار شهیدان و سالروز آغاز جنگ هشت سال دفاع مقدس و شهادت نظامیان و غیرنظامیان اتفاق افتاد، نشانه ای دیگر از جهالت و ظلم مدعیان حقوق بشر بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ظلم را ثمره جهل و جهل را زمینه تمامی رذایل اخلاقی برشمرد و گفت: در واقع گلوله های شلیک شده به روی غیرنظامیان رگباری از افکار کینه آلود و پست استکبار و مدعیان دروغین حقوق بشر است.

نریمان آشنا کردن دانش آموزان با مبانی و مفاهیم کاربردی را ضروری دانست و گفت: آشنایی با صلح، سواد عاطفی و ارتباطی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد رایانه و سواد آموزش و پرورش و تربیت فردی با توان ایجاد تغییر در زندگی شخص و اجتماعی از نیاز های اساسی جامعه مدرن امروزی است.

وی از اجرای دیروقت برنامه زنگ مدرسه در ساعت 10:30 قبل از ظهر انتقاد کرد و گفت: مسئولین باید برنامه های خود را با زنگ مدرسه هماهنگ کرده و نظم و انضباط را از همان روز اول تحصیل با رفتار خود به دانش آموزان بیاموزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :