نظارت بر مراکز عرضه‌ی مواد غذایی و اماکن عمومی با نظارت بخش خصوصی و تاسیس دفاتر خدمات سلامت صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۵۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 24 September 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: مدیر گروه سلامت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز در جلسه‌ی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: این طرح با همکاری دفاتر خدمات سلامت و به منظور ارتقا سطح سلامت جامعه و بهداشت مواد غذایی در مراکز تهیه و توزیع در اماکن عمومی از یک ماه آینده در استان اجرا خواهد شد.

شمس افزود: این دفاتر توسط کارشناسان بهداشت محیط اداره خواهد شد و در کنار بازرسی‌های مستمر بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز نقش موثری را در بخش نظارت ایفا خواهندکرد.
وی گفت: دفاتر خدمات سلامت بخش خصوصی در مرحله اول با تشکیل کارگاه‌های آموزشی، فرهنگ سازی و توجه به رعایت نکات بهداشتی در تولید و توزیع مواد غذایی را برعهده خواهند داشت.
در این جلسه همچنین مسایل و مشکلات بیمه‌ای هنرمندان صنایع دستی به ویژه قالی بافان استان بررسی شد.
تبادار استاندار فارس با بیان اینکه هنرمندان فعال در بخش صنایع دستی نقش موثری را در اشتغال و اقتصاد استان بر عهده دارند از مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست با برنامه ریزی و ارائه راهکار‌های مناسب برای حل مشکلات این قشر از جامعه گام بردارند.
دراین جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف به ویژه سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور بهبود فضای کسب و کار در استان تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار