شهردار تبریز در حاشیه بازدید از موزه شهر؛
شهردار تبریز از آمادگی کامل تبریز برای میزبانی از گردشگران و مسافران تابستانی خبر داد و گفت: شهرداری تبریز، در کنار اقدامات عمرانی و اجرایی، تمام همت خود را برای استقبال شایسته از هم‌وطنان از جای‌جای کشورمان، به کار گرفته است.
کد خبر: ۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 25 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از موزه‌ شهر با بیان این مطلب اظهار داشت: با کاهش دمای هوای شهر تبریز در روزهای اخیر، شاهد حضور گردشگران و مسافران از جای‌جای کشورمان در شهرمان هستیم؛ به این منظور، شهرداری تبریز همراه سایر دستگاه‌های متولی، تمام قابلیت‌های فرهنگی، اطلاع رسانی، خدماتی و اجرایی خود را برای ارایه تسهیلات گردشگری، مهیا کرده‌است.

شهردار تبریز تاکید کرد: حضور گسترده گردشگران در شهرمان، فرصت ارزشمندی است که باید با تدوین ایده‌های موثر گردشگری و نظارت بر اجرای آن‌ها، روند خدمتگزاری خادمان شهرداری تبریز را به سایر همو‌طنان معرفی کند.

وی با اشاره به حجم گسترده بازدید از موزه‌ها و خانه‌های قدیمی زیرمجموعه شهرداری تبریز، اظهار داشت: به همین منظور، سازمان توسعه گردشگری موظف ‌شده است که نظرسنجی از بازدیدکنندگان را در مورد کیفیت ارایه تسهیلات گردشگری، در قالب یک برنامه مدون، مورد توجه قرار دهد؛ این نظر سنجی‌، قطعا در پیش‌برد اهداف کمی و کیفی حوزه گردشگری، موثر و کارساز واقع خواهد شد.

شهردار تبریز، تدوین بانک اطلاع‌رسانی از جاذبه های گردشگری را در همین راستا موثر و کارساز عنوان کرد و افزود: فعالیت اتوبوس‌های گردشگری، تورهای تبریزگردی و طرح تاکسی‌های «از من بپرس» از تجارب موفقی است که با توجه به افزایش حضور گردشگران، امسال با گستردگی بیشتری، در حال اجرا است.

شهردار تبریز با بیان این که حضور گرم گردشگران و شهروندان در پاک‌ها و تفرج‌گاه‌ها، جلوه‌هایی کم‌نظیری از مهمان‌نوازی شهروندان تبریزی را انعکاس داده است، تصریح کرد: با تمهیداتی که سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز صورت داده، از ابتدای سال جاری، شاهد افزایش سیستم‌های روشنایی، افزایش سرویس‌های بهداشتی، رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و اطلاع‌رسانی از وضعیت پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های متنوع در قالب جشنواره محلات، با در نظر گرفتن محتوای آموزنده و درخور، مورد توجه بوده و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان و عموم گردشگران واقع شده است.

دکتر نجفی بر لزوم ارتقای تعامل حوزه‌ گردشگری شهرداری با سایر دستگاه‌های متولی این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: معتقدیم آن‌چه در اولویت حوزه گردشگری است، نه منافع مادی و سازمانی، بلکه معرفی فرهنگ، تاریخ و پیشینه درخشان شهر تبریز و شهروندان خونگرم شهرمان است.

نماینده شهرداران کشورمان در عین حال متذکر شد: با تکیه بر جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی، می‌توان بر بخش قابل‌توجهی از مشکلاتی که امروز شهرداری‌ها در حوزه درآمدهای پایدار با آن مواجه‌اند، فایق آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :