عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توانمندی کشورمان در تمام عرصه ها گفت: « نمی‌توانیم» در قاموس مردم ایران نیست. نظام مسیر صعودی خود را طی کرده و روز به روز شاهد تضعیف و افول دشمنان هستیم.
کد خبر: ۶۶۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 04 October 2018

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها؛ آیت ‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز پنج شنبه در رزمایش ۴۰هزار نفری گردان‌ های بیت المقدس و کوثر تبریز با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی است، ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا با جنگ روانی مردم را از صحنه بیرون کند ولی نمی‌داند مردم ایران یک ملت عاشورایی بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه استکبار آرزوی لطمه به انقلاب اسلامی را به گور خواهد برد، ادامه داد: پوز آمریکا را در صحنه های مختلف به خاک مالیدیم، فریاد شکوهمند هیهات من‌الذله شعار همیشگی مردم بزرگ ایران است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه اردوگاه سیدالشهدا امروز همان اردوگاه نظام اسلامی و ولایت است، ادامه داد: دشمن در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی سعی داشته تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کند و همیشه شکست خورده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اسلام پر آوازه شده و گسترش یافته است، ادامه داد: سرمایه دین، توسل و عشق به آل‌الله سرمایه بزرگ انقلاب است.

وی به حضور مردم همیشه در صحنه کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: این حضور خود سرمایه بزرگ دیگری در کشور است، این انقلاب را همین حضور مردمی حفظ کرده است و نظام متکی به مردم را نشان داده است.

ضرورت حضور باشکوه در راهپیمایی اربعین

وی به تجمع عظیم بسیجیان در کشور نیز اشاره کرد و گفت: کدام قدرتی می ‌تواند مشابه این تجمع عاشورایی با شعار لبیک یاحسین(ع) یک جا جمع شود و بدون شک این یک سرمایه عظیم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سپس بر ضرورت حضور باشکوه در راهپیمایی اربعین تاکید کرد و گفت: همین حضور و وحدت پیام های زیادی برای دشمن دارد. در راهپیمایی اربعین نیز شاهد یک رزمایش عظیم میلیونی خواهیم بود.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز با وجود اینکه در کشور مشکلات اقتصادی وجود داشت، ولی اطعام و نذورات حسینی کاهش نیافت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نیروهای مسلح دیگر سرمایه ارزشمند نظام است، گفت: این نیروها با وحدت و یکدلی در تلاش هستند تا امنیت در کشور حاکم باشد. بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بازوان پرتوان این ملت هستند و با تلاش شبانه روزی دشمن را به ترس و هراس انداخته ‌اند.

 

عضو هیآت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در قاموس مومن «نمی‌توانیم» راه ندارد در حالیکه ما می‌توانیم به فضل خداوند در عرصه‌های مختلف کشور گردنه‌های سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی توضیح داد:روزگاری دشمنان کشور مدعی بودند که اقتدار موشکی ایران چندان به واقعیت نزدیک نیست ولی پاسخ سپاه پاسداران با نقطه‌زنی مقر داعش مشت محکمی بر دهان آنها زد و نشان داد با کسی شوخی نداریم. 

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن بداند در صورت نگاه چپ به کشور و تعرض، ما به خوبی می‌توانیم تلاویو و هیفا را با خاک یکسان کنیم. 

وی، نفرت از استکبار را سرمایه دیگر ایران دانست و گفت: این سرمایه برگرفته از قرآن است و از طریق این سرمایه بوده که پوز آمریکا را به خاک مالیدیم.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: ترامپ، رئیس‌جمهور ابله آمریکا بارها گفته است تا وقتی ایرانیان این شعار "مرگ بر آمریکا" را می‌گویند چنین و چرا خواهد بود ولی ما نیز می‌گوییم تا وقتی جنایتگر دنیا هستید این شعار «مرگ بر آمریکا» با صراحت و مقتدرتر گفته خواهد شد.

 

وی با اشاره به بحث مذاکره ایران با آمریکا گفت: آمریکا حتی یک روز در پی مذاکره نبوده و فقط در پی سلطه است. آنها دروغ می گویند که می خواهند مذاکره کنند. هدف آمریکا سلطه بر ایران است و بدون شک شاخ آمریکا را نیز خواهیم شکست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :