اکبرنژاد:شهرداری در مبارزه با فساد جدی باشد
شکور اکبرنژاد گفت: از شهردار تبریز درخواست داریم بر مبنای 11 شرطی که در روز انتخاب شهردار گذاشتیم انتظار داریم شهرداری در مبارزه با فساد جدی برخورد کند.
کد خبر: ۶۶۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ 07 October 2018

به گزارش تابناک تبریز، در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز شکور اکبرنژاد با اشاره به صحبت هایی که بین اعضای شورا در جلسه گذشته رد و بدل شده است گفت: در جلسه خصوصی که اعضا با هم داشتند در کمال لطف از یکدیگر عذرخواهی کردند. او افزود: بنده نیز به نوبه خودم از حضار و اعضای شورا عذرخواهی می کنم.
رئیس شورای شهر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تصمیم گرفتیم در نحوه برگزاری جلسات تغییر ایجاد کنیم تصریح کرد: از کارکنان شورا و شهرداری که نیازی به حضور آنها در جلسه نیست درخواست می کنیم در جلسات حضور نداشته باشند و به امور کاری خود بپردازند.
اکبرنژاد با درخواست از شهردار تبریز برای گزارش وضعیت پروژه های عمرانی سال 1397 گفت: بر اساس 11 بندی که در روز انتخاب شهردار به تصویب اعضا رسیده از شهردار می خواهیم در مبارزه با فساد و سالم سازی سیستم نهایت تلاش خود را بکند.

به گزارش تابناک تبریز؛ بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ؛اعضای کمیسیون فرهنگی شورا مشخص شد

در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر انتخاب شدند. در آغاز رای گیری تعیین اعضای کمیسیون غلامحسین مسعودی ریحان با انصراف کتبی از انتخابات خارج شد. بر اساس انتخابات صورت گرفته به ترتیب سعید نیکوخصلت با 11 رای، شهرام دبیری با 8 رای، محرم محمدزاده با 8 رای، محمدباقر بهشتی با 8 رای، فرج قلیزاده با 7 رای توانستند آرای لازم برای عضویت در کمیسیون را کسب کنند.
شایان ذکر است در این رای گیری شکوراکبرنژاد نیز توانست 7 رای کسب کند ولی به دلیل اینکه هر عضو شورا باید حداقل در یک کمیسیون عضویت داشته باشد و فرج قلیزاده در کمیسیونی عضویت ندارد، فرج قلیزاده عضو کمیسیون شد. 

 

گزارش تابناک تبریز از ادامه جلسه شورای شهر تبریز را در زیر بخوانید:

اشرف نیا خطاب به تقی پور :در بحث تعدیل در مناقصه را نمیتوان جدا کرد اگر در مورد قرار داد باشد ب اینکه در کدام 3ماهه سال بحث میشود هم فرق دارد .درشرایط خصوصی فرق دارد

تقی پور خطاب به شهردار:افزایش سنواتی حقوق کارکنان را در قالب کلمه تعدیل اورده اند .
70درصد تعدیل را شهردار میگوید پرداخت کرده اند .تعدیل به کل مبلغ شامل میشود چرا میگویید 70درصد پرداخت شده 30درصد باقی مانده

تقی پور در قراردار جاری بحث بار مالی وارد نکنید .اگر قرار است بار مالی هم باشد ا همان مبلغی است که در قرار داد مشخص شده .

بابایی:در شهر ما مناطق مسکونی زیادی دازیم به خصوص منطقه 1 که مجتمع زیادی داریم که دارلی مشکلات عدیده ای هستتد .باید طرحی نوشته شود که این مشکلات حل شود .

مسعودی ریحان:در مدازس فضای مناسب و موجود و نیرو کافی برای نگهداری فضای سبز را داریم ولی سرانه مدارس کافی نیست .باید توجه شود

شهردار:برای دبیرستان های دولتی دخترانه هم مجوز ست ورزشی را میخواهیم چون امکان ورزش برای دختران وجود نداردد.

بابایی از اعضای شورا خواهش میکنم 36000درختی که برای یادبود شهدا در مدرسه ای کاشیم دیدن کنید که الان در چه وضعیتی اند.

سونیا اندیش در خصوص توضیحاتی که شهردار در مورد اسفالت و قیر دادندکه با وجود 8برار شدن قیمت قیر اسفالت ریزی را انجام میدهند گفت:از تلاش های شهردار بابت اسفالت ریزی با وجود گران بودن ان تشکر میکنیم ولی باید به این نکته توجه کنیم که در اسفالت ریزی مشکلی نداریم به نحوه اسفالت ریزی و کیفیت ان باید توجه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار