خبرورزشی؛هیچ باشگاهی از رفتار صادقانه در فوتبال آسیب نخواهد دید.
کد خبر: ۶۶۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 10 October 2018

باشگاه اروپایی در جریان فصل اعلام می‌کند مربی فعلی اش را در پایان فصل از دست می‌دهد و حتی مربی فصل بعد را معرفی می‌کند بدون اینکه آب از آب تکان بخورد. نه مربی فعلی کار را زمین می‌گذارد و نه بازیکن برای مربی فعلی طاقچه بالا می‌گذارد، چون طبق اصول در فوتبال حرفه‌ای همه چیز سر جای خود است. بازیکن اگر حرف مربی را گوش ندهد با برخورد شدید باشگاه مواجه می‌شود و مربی اگر به بهانه جدایی در انتهای فصل کم بگذارد آینده اش به چالش کشیده خواهد شد.

فوتبال ایران این‌طور نیست و هنوز هم آماتورگونه است و با مصلحت‌اندیشی کار را پیش می‌برند. نمونه اش هر روز یک مربی جدید برای تراکتورسازی علم می‌شود و باشگاه تکذیب می‌کند و می‌گوید گمانه‌زنی رسانه‌ای است. اگر مربیانی که برای تیم تراکتورسازی ردیف می‌شوند گمانه‌زنی رسانه‌ای است چرا تراکتورسازی اعلام نمی‌کند محمد تقوی مربی قطعی تیم است؟ اگر قرار است تیم مربی خارجی بیاورد بد نیست باشگاه در بیانیه‌ای رسمی اشاره به این داشته باشد و حتی اعلام کند که مربی اش کیست و چه زمانی به تبریز خواهد آمد. این نه تنها حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند بلکه به همه حاشیه‌ها پایان می‌دهد.
شاید هم ایده باشگاه تراکتورسازی این باشد که محمد تقوی را برای هفته‌های بعدی هم آزمایش کند و در صورت تداوم سیر صعودی تیم، او را به عنوان سرمربی قطعی تیم انتخاب اعلام کند که این هم باید رسمی و شفاف اعلام شود.
هیچ باشگاهی از رفتار صادقانه در فوتبال آسیب نخواهد دید. این بهتر از این است که رسانه‌ها هر روز یک خبر جدید در مورد سرمربی تیم بدهند و هر روز باشگاه تکذیب کند. یک بار برای همیشه اعلام سیاست باشگاه تراکتورسازی خیال همه را راحت خواهد کرد و از همه مهمتر به تیم آرامش می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار