شهردار تبریز خبر داد؛
شهردار تبریز از افزایش ۱۰ درصدی درآمدهای شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 11 October 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ ایرج شهین باهر در آیین بهره‌برداری از مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار ضمن قدردانی از مردم جهت همکاری با شهرداری منطقه ۴ تبریز در اجرای پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: ویترینی کار کردن و بدهکار کردن شهر، در برنامه‌های شهرداری کلانشهر تبریز وجود ندارد و نمی‌خواهیم کاری کنیم که مدیران بعد از ما، معطل اجرای پروژه‌های ناتمام گذشته شوند.

وی ادامه داد: در اجرای تمامی پروژه‌های شهری، تلاش کرده ایم که حق و حقوق مردم را به صورت کامل پرداخت کرده و بدهکار هیچ یک از شهروندان نباشیم.

شهردار کلانشهر تبریز، اجرای کامل و ۱۰۰ درصدی پروژه‌های شهری را اولویت اصلی این نهاد عمومی عنوان کرد و ادامه داد: تمامی مدیران شهرداری باید بدانند که اگر کاری می‌کنیم نباید به مردم بدهکار بمانیم.

وی در خصوص انتخاب خود به عنوان نماینده شهرداران کلانشهرهای کشور تصریح کرد: بسیاری از شهرداری های کشور توان پرداخت حقوق کارمندان خود را ندارند ولی افتخار می کنیم که در کنار پرداخت حقوق کارکنان، پروژه های عمرانی شهر را نیز تعطیل نکرده و با تمام توان اجرا می‌کنیم.

وی تلاش برای کاهش هزینه و افزایش درآمد شهرداری را یکی دیگر از اولویت‌های مدیریتی خود عنوان کرد و گفت: هیچ شخصی نمی‌تواند ما را در ارائه خدمت به مردم سست کند و همچنان برای افزایش رفاه مردم و ارائه خدمات به آنان تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :