نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در دیدار سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد از عملکرد این نهاد در کاهش محرومیت و خودکفا کردن مددجویان تقدیر کردند.
کد خبر: ۶۶۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 12 October 2018

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تمجید از عملکرد کمیته امداد در کاهش فقر و خدمت به نیازمندان، گفت: موفقیت های کمیته امداد در زمینه توانمدسازی مددجویان و جذب کمک های خیران نشان دهنده اعتماد مردم به این نهاد انقلابی است.

وی افزود: کمیته امداد از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به فقرا و محرومیت زدایی از جامعه است و خوشبختانه روحیه خدمت به نیازمندان در بین امدادگران این نهاد موج می زند.

حجت الاسلام آل هاشم با تقدیر از عملکرد کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: رفع مشکل نیازمندان توفیقی است که خداوند نصیب بندگان خوبش می کند و این توفیق نیز نصیب کارکنان کمیته امداد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی یکی از شاخص های رفتاری در بین مدیران کمیته امداد را عملکرد فراجناحی آنان عنوان کرد و گفت: تلاش امدادگران این نهاد برای حل مشکلات، نور امید را در دل نیازمندان روشن کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :