عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظّم انقلاب با طرح این منشور- که نه‌تنها برای پیشرفت کشور، بلکه برای پیشرفت جهان اسلام است- بار دیگر اعلام کردند که ما بن‌بست نداریم و باید مسیر پیشرفت آینده کشور را هم پیش‌بینی کنیم.
کد خبر: ۶۶۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 15 October 2018

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به رونمایی از سند اولیه الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت از سوی مقام معظّم رهبری و فراخوان به صاحب‌نظران برای بررسی این سند، اظهار داشت: مقام معظّم رهبری، همواره مردم را به امید به آینده دعوت می‌کنند و صریحاً فرموده‌اند که ما بن‌بستی نداریم و اگر همه به وظایف خود عمل کنند، آینده درخشانی داریم.

وی با بیان اینکه عده‌ای از روی ناآگاهی یا غرض، طوری اظهارنظر می‌کنند که انگار ما به بن‌بست رسیده‌ایم و راهی جز مذاکره با بیگانگان و استکبار نداریم، تصریح کرد: در مقابل، رهبر معظّم انقلاب با طرح این منشور- که نه‌تنها برای پیشرفت کشور، بلکه برای پیشرفت جهان اسلام است- بار دیگر اعلام کردند که ما بن‌بست نداریم و باید مسیر پیشرفت آینده کشور را هم پیش‌بینی کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امیدواریم مطالبی که رهبر انقلاب در رونمایی از سند اولیه الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت مطرح کردند، توسط بخش‌های مختلف اجرایی شود.

آیت‌الله مجتهد شبستری تصریح کرد: این سند و اجابت بخش‌های مختلف آن، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط، پاسخ عملی به کسانی است که تصور می‌کنند در آینده بن‌بست داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار