نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌شرقی گفت: مسائل اقتصادی کشور بسیاری از مشکلات معیشتی به مردم تحمیل کرده است که در این بین اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در تنگنا قرار داده است.
کد خبر: ۶۶۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 16 October 2018

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم دیشب در جلسه هماهنگی و گفتگو با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس با تاکید بر تدوین برنامه‌های اساسی و عملیاتی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم از سوی مسئولان اجرایی و وکلای ملت در مجلس اظهار داشت: بسیاری از مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده که جلوگیری از بروز تبعات بعدی آن نیازمند کاری جهادی است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به قاطیعت برخورد دستگاه قضایی کشور با متخلفان و محتکران مواد غذایی گفت: اعمال قانون قوه قضاییه با مفاسداقتصادی بازتاب بسیار خوبی در افکار عمومی داشته است اما باید توجه داشت که برای ریشه‌کنی فساد دانه درشت‌ها باید در اولویت باشد و برخوردی قاطع صورت پذیرد.

رسیدگی به مشکلات صنفی، توجه به اهلیت درواگذاری صنایع و پیگیری مشکلات کارگران بعضی از شرکت و مجموعه‌های صنعتی از دیگر بخش های صحبت های حجت السلام و المسلمین آل هاشم این نشست بود.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش حماسه عاشورائیان بسیج و سپاه عاشورا در تبریز که همزمان با سراسر کشور انجام شد تقدیر کرد.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :