در آیین رونمایی از پوستر اکسپو آرت تبریز
شکور اکبرنژاد در آیین رونمایی از پوستر اکسپو آرت تبریز گفت: هنر مدیران باید شناخت نیازهای آینده باشد و در این راه هنرمندان باید به مدیران کمک کنند.
کد خبر: ۶۷۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 01 November 2018

صبح امروز آیین رونمایی از پوستر اسپور آرت تبریز با حضور نمایندگان اداره کل ارشاد اسلامی، شهرداری و رئیس شورای شهر تبریز برگزار شد.

شکور اکبرنژاد در این مراسم با بیان اینکه برای فروش بیشتر آثار هنرمندان این شهر و معرفی آنها به دیگر کشورها نیازمند ارتباط بیشتر با جهان هستیم گفت: یکی از ایرادات مهم ما این است که کشور ما قابل پیش بینی نیست و این عامل مهمی برای عدم ایجاد ارتباط موثر ما با جهان است. رئیس شورای شهر تبریز با انتقاد از عملکرد مدیران در گذشته گفت: باید پیش بینی های لازم در گذشته انجام می شد تا امروز با این شرایط مواجه نمی شدیم. اکبرنژاد گفت: امروز انبوه بیکاران تحصیل کرده در جامعه مواجه شده ایم که یک مثال ساده از آینده نگری مسئولین در دهه های گذشته است. اکبرنژاد با طرح این سوال که در طول چند دهه چه اتفاقی افتاد که کشور ترکیه امروز به این جایگاه رسیده است، اظهار داشت: امروز برای فروش و معرفی بیشتر آثار هنرمندان مان هم نیاز به ارتباط بیشتر با جهان داریم. او ادامه داد: هنرمندان باید در خصوص آینده نگری به مدیران جامعه امروز کمک کنند تا در آینده مشکلات امروز بوجود نیاید.

رئیس شورای شهر تبریز تصریح کرد: باید از نوآوری جوانانمان در حوزه های مختلف حمایت کنیم و با این روش می توان درآمد زایی کرد.

در اکسپو آرت تبریز که از تار24 لغایت 28 آبان ماه در مجتمع لاله پارک برگزار خواهد شد 136 اثر از 83 هنرمند در رشته های نقاشی، مجسمه سازی، عکس و خوشنویسی به فروش گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :