کد خبر: ۶۷۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 01 November 2018

بابک شریفی در جلسه مشترک با پلیس راهور ضمن تشکر از همکاری و ایجاد تعامل بیشتر با شهرداری تبریز افزود: ضرورت دارد راهکارهای رفع بار ترافیکی در تمامی عملیات عمرانی بکارگیری شود.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان تبریزی اظهار داشت: همکاری شهروندان و کاهش سفر در مسیر جانبی BRTباعث شده تا معضلات ترافیکی تا حدود زیادی رفع شود.

شریفی تصریح کرد: اجرای عملیات عمرانی و‌بهسازی همزمان ۴ ایستگاه در این مسیر و در کمترین زمان و نزدیک به ده روز خود رکورد تازه ای است که در سایه تلاش های شبانه روزی و بدون وقفه معاونت فنی و اجرایی ، مدیران و ناظران سازمان و حمایت های شهردار محترم کلانشهر تبریز و معاونت عمرانی بوقوع پیوسته است.

شریفی در پایان با اشاره به مشکلات زیرسازی و روسازی مسیرها و ایستگاههای BRT اشاره داشته و ادامه داد ؛ تلاش ما در مجموعه سازمان عمران بر اینست که در کمترین زمان و طی چند روز آتی ایستگاه های بهسازی شده را بازگشایی و در فرصت باقیمانده از فصل عمرانی ۴ ایستگاه دیگر در این مسیر را تخریب، بهسازی و مناسب سازی کنیم.

گفتنی است: مدیرعامل و معاونین سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری تبریز با سرهنگ ناموران فرماندهی راهور استان و جانشین راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز در این جلسه حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :