زنوزی:
مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: آرامش باشگاه تراکتورسازی خط قرمز من است و بستگان و نزدیکان من اجازه دخالت در امور باشگاه را ندارند.
کد خبر: ۶۷۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 02 November 2018

 به گزارش تابناک تبریز، محمدرضازنوزی مطلق با بیان اینکه مسئولیت امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است، اظهارداشت: تمرکز و سعی ما از بدو در اختیار گرفتن باشگاه تراکتورسازی ایجاد ثبات و جاری کردن اصول حرفه‌ای در این مجموعه بوده و چارت به وجود آمده نیز تاکنون در همین راستا تعیین شده است.

مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه مسئولیت امور اجرایی باشگاه به‌عهده شخص مدیرعامل است، عنوان کرد: بنده و هیات مدیره در امر هدف‌گذاری و تبیین چشم‌انداز در کنار آقای اسدی هستیم و ایشان در امور اجرایی دارای اختیار کامل است.

زنوزی همچنین با اشاره به اعلام موضع و انتشار برخی مطالب از سوی نزدیکانش در محافل مختلف، تصریح کرد: باشگاه تراکتورسازی یک زنوزی دارد و بقیه افراد نزدیک و منتسب به بنده هیچ سمت و دخالتی در باشگاه ندارند و تریبون اصلی و رسمی خود بنده هم وب‌سایت رسمی باشگاه است.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: آرامش تراکتور خط قرمز من است و در این رابطه حتی برای نزدیک‌ترین افراد و اعضای خانواده‌ام هم استثناء قائل نیستم و حتی به مسئولان باشگاه دستور داده‌ام که از حضور وابستگان من در اطراف باشگاه و کنار تیم جلوگیری کنند.

زنوزی در پایان اظهاراتش با تاکید بر اینکه هیچ فردی اجازه سوءاستفاده از ارتباط با بنده در رابطه با باشگاه تراکتورسازی را ندارد، عنوان کرد: باشگاه تراکتور متعلق به میلیون‌ها مردم عاشقی است که با این تیم زندگی می‌کنند و صیانت و حفاظت از آن مسئولیت بزرگی است که بر عهده ما قرار گرفته لذا با تمامی توانم در این راه تلاش خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار