تقاطع غیرهمسطح اتصال دهنده کوی نصر به استانداری که به نام حضرت ولیعصر (عج) مزین شده از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار شده و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۷۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 02 November 2018

میرعلی اصغر نساج غازانی شهردار منطقه با اعلام این مطلب گفت: پروژه های عمرانی بزرگ که کار فرا منطقه داشته و در توسعه کلانشهر تبریز نقش دارند باید با روحیه بسیجی و جهادی اجرا شوند.

وی در ادامه در رابطه با پروژه تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر (عج) تصریح کرد: از مهمترین کارکردهای این پروژه راحتی و آسایش شهروندان ساکن کوی نصر و استانداری است.

نساج افزود: با بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر (عج) تردد در مسیرهای کوی نصر، اتوبان پاسداران و کوی استانداری به همدیگر محقق و ممکن می شود.

شهردار منطقه همچنین با بیان اینکه این پروژه به عنوان فاز اول اتوبان ولایت تلقی می شود افزود: برای فاز اول اتوبان ولایت ۲۵۰ میلیارد ريال هزینه پیش بینی شده است.

نساج دراین خصوص افزود: اتوبان ولایت به طول ۶ کیلومتر و با یک هزار میلیارد ريال اعتبار در حال احداث است.

شهردار منطقه پنج در ادامه احداث دو پل را از مهمترین مشخصات فنی فاز اول اتوبان ولایت ذکر نمود و گفت: پل اول که بر روی اتوبان پاسداران در حال احداث است با هدف اتصال کوی نصر و استانداری به همدیگر و همچنین امکان دسترسی از این دو شهرک به اتوبان پاسداران طراحی شده است.

وی افزود: پل دوم نیز با هدف اتصال فاز دوم بزرگراه دوکمال به کوی سپهر و اتوبان پاسداران و کوی نصر احداث می شود.

نساج در رابطه با آخرین وضعیت پروژه نیز اظهار داشت: تاکنون شاهد پایان یافتن جابجایی تاسیسات شهری، احداث ۴رمپ بوده ایم و بزودی مسیر اتصال دهنده کوی های نصر و استانداری به یکدیگر که در مرحله آسفالت ریزی است تقاطع غیرهمسطح خودنمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار