تراکتورسازی مثل همیشه در بازی با پیکان هم جمعیت هواداران مشتاق و پرشورش را به همراه خواه داشت.
کد خبر: ۶۷۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 02 November 2018

 هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چند بازی آغاز می شود و در یکی از مهمترین بازی ها تیم پیکان در زمین شهرقدس میزبان تیم تراکتورسازی تبریز است که با تمام ستاره های سرشناسش به تهران آمده است. اما موضوع جالب توجه در این بازی اینکه با وجود میزبانی پیکان، اما ورزشگاه شهرقدس درحال حاضر به تسخیر هواداران تراکتورسازی درآمده است.

 در فاصله نیم ساعت به آغاز این بازی ، طرفداران تراکتورسازی با ورود به ورزشگاه توانستند جایگاه های روبروی جایگاه ویژه را پر کنند. آن ها در حالی که دقایقی به بازی مانده هنوز به ورزشگاه می آیند. آن ها با تشویق های بی امان فضای جالبی را در ورزشگاه شهرقدس به وجود آورده اند. فضای که شهر قدس هرچند وقت یک بار و در بازی هایی که با تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی دارد تجربه می کند و در دیگر بازی ها معمولا پیکان در ورزشگاه خالی بازی می کند

 امروز اما حضور این هواداران پرشور باعث شده ورزشگاه شهرقدس نیز حال و هوای تازه ای پیدا کند و این بازی حساس با جذابیت و هیجانی چند برابر به خاطر حضور همین هواداران برگزار خواهد شد.

  نکته جالب اینجا است که پیکانی ها نیز از حضور تماشاگران رقیب استقبال می کنند چرا که بازیکنان و کادرفنی پیکان معتقد هستند که در ورزشگاهی که تماشاگر دارد آن ها انگیزه بیشتری برای بازی کردن خواهند داشت.

 بازی دو تیم پیکان و تراکتورسازی از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهر قدس آغاز می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :