تيم فوتبال جوانان صباي قم اين هفته در ديداري فوق‌العاده حساس از ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور برابر تراكتورسازي تبريز صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۶۷۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵ 06 November 2018

به گزارش تابناک قم، نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از روز جمعه هجدهم آبان ماه پیگیری می‌شود و 12 تیم لیگ برتری در 6 دیدار حساس برای ارتقاء جایگاه خود در بالای جدول و فرار از خطر سقوط به دسته پائین‌تر به میدان می‌روند.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته برای قمی‌های علاقمند به فوتبال، دیدار صبای قم با تراکتورسازی تبریز است و در آن فوتبالیست‌های جوان صبای قم از ساعت 14:30 روز جمعه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای یکی از تیم‌های مدعی لیگ یعنی تراکتورسازی تبریز هستند.

صبایی‌ها که بعد از هفته سوم اوضاع نامساعدی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارند و هفته‌های زیادی است که به حریفان خود به راحتی می‌بازند، از آخرین بازی خانگی خاطره چندان خوشی ندارند زیرا با نتیجه عجیب سه بر یک در مقابل دیدگان طرفداران خود به تیم گل‌گهر سیرجان باختند.

نماینده فوتبال قم که از هیچ نظر شرایط مساعدی در فصل 98 – 1397 لیگ برتر ایران ندارد، در خانه به تیم‌های مس کرمان و فولاد خوزستان نیز باخته، به همین دلیل از جنبه‌های مختلف به بحران رفته و به عنوان آخرین تیم جدول رده‌بندی در شرایط سقوط قرار گرفته است.

این تیم که بعد از باخت خانگی برابر گل‌گهر سیرجان با استعفای رسمی داوود عاصم‌آبادی روبه‌رو شد و حالا محمد جعفری یکی از مربیان جوان فوتبال قم را در راس کادر فنی خود می‌بیند، پیش از مصاف با تراکتورسازی یک باخت عجیب دیگر را با نتیجه چهار بر صفر در میهمانی تراکتورسازی تبریز تجربه کرده و حالا در آخرین جایگاه جدول قرار دارد و برای اینکه از بحران فرار کند چاره‌ای جز تلاش زیاد برای گرفتن امتیاز از تراکتورسازی تبریز در قم ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار