کد خبر: ۶۷۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ 06 November 2018

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز زیرساخت های لازم را جهت ایجاد شهر الکترونیک فراهم کرده است

 ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از ششمین دوره نمایشگاه نوآوری و فن آوری ربع رشیدی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: طرح ها و ایده های جدید و قابل توجهی، همچون سال های گذشته در این نمایشگاه ارائه شده که این طرح ها نیارمند حمایت، فضاسازی و اجرایی شدن است که در این راستا باید تمامی دستگاه های اجرایی از طرح ها و اختراعات جدید حمایت کنند.

وی افزود: این طرح ها در راستای کاهش هزینه ها، افزایش آرامش و رفاه جامعه، افزایش دانش شهروندان و بسیاری از موارد مثمرثمر خواهد بود که باید پرسه ای برای به کارگیری این ایده ها در تمامی دستگاه های اجرایی تعریف شود.

شهین باهر در ادامه با بیان اینکه شهرداری تبریز به دنبال ایجاد شهر الکترونیک است، اظهار کرد: شهرداری ها نیازمند ارائه خدمات به صورت هوشمند به شهروندان هستند که در این راستا شهرداری تبریز در ماه های اخیر، زیرساخت های لازم جهت ایجاد شهر هوشمند را آماده و در مواردی این خدمات را اجرایی کرده است.

شهردار تبریز در ادامه افزود: البته در این راستا با برخی از موانعی همچون زیرساخت های لازم، آموزش شهروندی و قوانین روبرو هستیم که این موانع در جهت حل مشکلات شهروندان رفع خواهد شد.

وی بر حمایت شهرداری تبریز از جوانان نخبه تأکید کرد و گفت: باید از جوانان مخترع و مبتکر در راستای ایجاد شهر الکترونیک حمایت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار