پیش بازی تراکتورسازی- ذوب آهن
تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه یادگارامام تبریز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۶۷۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 08 November 2018

به گزارش تابناک تبریز، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فردا جمعه تیم تراکتورسازی تبریز با هواداران پرشور خود از ذوب آهن اصفهان پذیرایی خواهد کرد.

تراکتورسازی با تقوی سرمربی جوان خود توانسته از 4 دیدارگذشته خود 9 امتیاز کسب کند که مدیران باشگاه را به حفظ این سرمربی تا نیم فصل مصمم تر کرده است.

تقوی با تفکرات جدید که نشات گرفته از فوتبال هجومی انگلیس است توانسته با کمک شاگردان خود بازی های هجومی و پرگلی را ثبت کند. تراکتور در 4 دیدار خود توانسته 11 گل را به ثمر برساند که میانگین 2/8 گل برای هر بازی که آمار بسیار خوبی برای این تیم است.

دو بازیکنی که این روزها تراکتور را بیش از پیش به برد نزدیک میسازد احسان حاج صفی و آنتونی استوکس است. هروقت این دو بازیکن در زمین بوده اند تراکتور توانسته دروازه حریفان را بازکند.

ذوب آهن نیز از یک سرمربی جوان بهره میگیرد. بازیکنان سرعتی و ریز نقش نقطه قوت تیم ذوب آهن است.جدال تقوی و نمازی دو سرمربی جوان دو تیم میتواند دیدار هیجان انگیز و تماشایی را روز جمعه رقم بزند.

 

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در اقدامی قابل توجه تماشای دیدار فردای تیم خود مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر را رایگان اعلام کردند و همین موضوع احتمالا باعث خواهد شد ورزشگاه یادگار روز جمعه لبریز از تماشاگر شود.

از این رو با توجه به شرایط حساس تراکتور و انگیزه بازیکنان این تیم برای نزدیک تر شدن به صدرجدول پیش بینی می شود که فردا همه صندلی های یادگار پر از تماشاگر شود و در حدود 80 هزار نفر به حمایت از شاگردان محمد تقوی بروند. در چنین شرایطی تراکتورسازی می تواند با پشتوانه هوادارانش یک پیروزی دلچسب دیگر را به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد 22 برساند. مساله ای که می تواند آنها را در راه رسیدن به صدر کمک کند.

این دیدار از ساعت 15:30 روز جمعه 18 آبان در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :