با دستور شهردار تبریز؛
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: به دنبال خواست هواداران عزیز تیم تراکتورسازی و با دستور شهردار تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی از بازی فردا، تماشاگران را از پنج نقطه شهر به ورزشگاه منتقل خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 08 November 2018

سعید حاجی زاده با اعلام این خبر افزود: تعداد زیادی از هواداران تیم محبوب تراکتورسازی خواستار افزایش خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال هواداران به ورزشگاه یادگار امام(ره) بودند که بر این اساس و با دستور شهردار تبریز، تعداد مبادی تعیین شده برای جابجایی هواداران از سه به پنج نقطه افزایش یافت.


وی ادامه داد: بدین ترتیب از بازی فردا، شرکت واحد اتوبوسرانی علاوه بر نصف راه، چهارراه عباسی و میدان ستارخان، از ضلع شرقی پایانه مرکزی محققی (سه راه امین) و نیز چهارراه طالقانی ارائه سرویس خواهد داد.
حاجی زاده با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی از ساعت ۱۲ ظهر آماده انتقال هواداران به ورزشگاه است، تاکید کرد: زمان آغاز فرآیند انتقال هواداران و تعداد اتوبوس های درنظر گرفته شده در این خصوص، به رصد صورت گرفته از مرکز کنترل ترافیک و استقبال تماشاگران بستگی دارد و بر اساس دستور شهردار تبریز، خدمات رسانی تا جابجایی آخرین هوادار مشتاق حضور در مسابقه و زمان شروع بازی ادامه خواهد یافت.
مدیرکل ارتباطات و امور روابط بین الملل شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه تیم تراکتورسازی افتخار منطقه و کشور است، گفت: شهردار تبریز و کل مجموعه شهرداری خود را موظف به حمایت از این تیم می دانند و با تمام توان برای موفقیت آن و تامین رفاه هواداران عزیز تلاش خواهند کرد.
او تراکتورسازی را زمینه ساز نشاط اجتماعی خواند و تاکید کرد: امیدواریم با حضور گسترده هواداران در ورزشگاه شاهد موفقیت های روزافزون این تیم مردمی و محبوب باشیم.
یادآور می شود، تیم تراکتورسازی تبریز از مسابقات لیگ برتر روز جمعه 18 آبان ماه از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :