نماینده مردم اهر و هریس در مجلس :
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گزینه‌های مطرح برای تصدی پست استانداری آذربایجان‌شرقی را در حد گمانه‌زنی رسانه‌ای عنوان کرد.
کد خبر: ۶۷۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 09 November 2018

بیت‌الله عبدالهی امروز اظهار داشت: در مورد هیچ یک از افراد مطرح شده که در محافل عمومی و رسانه‌ها برای  استانداری آذربایجان‌شرقی با نمایندگان مجلس این استان صحبتی نشده است.

نماینده مردم اهر وهریس در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم  در انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی به علت اهمیت و موقعیت ویژه استان از مدیران باسابقه و توانمند با روحیه جهادی استفاده شود تا شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون این استان باشیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: هر مدیری که برای سکانداری استانداری آذربایجان‌شرقی انتخاب می‌شود اهتمام ویژه‌ای به توسعه و عمران و آبادانی تمام مناطق استان به خصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه تمرکز انحصاری مدیریتی در ادارات کل باعث شده مدیران شهرستان‌ها در تصمیم‌گیری‌های اداری به‌خصوص در حوزه سرمایه‌گذاری و استعلام‌ها اختیاراتی نداشته باشند که امید است با تدبیر لازم از سوی استانداری در تفویص اختیارات به شهرستان‌ها ساز و کارهای لازم ارائه شود.


گزارش فارس حاکی است، استاندار آذربایجان‌شرقی پیش از این در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفته بود: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در پست‎های مدیریتی شامل بنده نیز می‎شود.

مجید خدابخش اظهار کرد: اینکه قرار است بنده به زودی استان آذربایجان‌شرقی را ترک کنم.

وی افزود: در مورد بازنشستگی و بازخریدی نیز تردیدی در مورد بنده وجود داشت که استعلامی صورت گرفت؛ دو هفته قبل نیز بنده به شکل حضوری مراجعه کرده و با آقای انصاری معاون رئیس جمهور صحبت کردم و متوجه شدم مصوبه مجلس مبنی بر منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل بنده نیز می‌شود.

خدابخش ادامه داد: اجرای این قانون نیز ابلاغ شده و منتظر هستیم جایگزینی از سوی وزارت کشور به عنوان استاندار جدید تعیین شود و بنده استانداری را تحویل دهم.

خدابخش از سال 1392 و با روی کار آمدن دولت آقای حسن روحانی، به عنوان استاندار اردبیل انتخاب شد و در دوم مهرماه سال 1396 با تصویب هیأت وزیران، به عنوان سیزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :