در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور؛
تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری از لیگ برتر فوتبال جوانان کشور در خانه مغلوب تراکتورسازی تبریز شد.
کد خبر: ۶۷۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ 11 November 2018

 

به گزارش تابناک قم، هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور جمعه شب به پایان رسید و در یکی از بازی‌ها در قم تیم صبای قم با شکست برابر میهمان تبریزی خود همچنان در انتهای جدول باقی ماند.

تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز دیدار خود را در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار کردند که این بازی با ۲ گل به سود تراکتورسازان که از تیم‌های مدعی این فصل به شمار می‌آیند به پایان رسید و صبا شکست دیگری را پذیرفت.

در این مسابقه، تراکتورسازی در دقایق ۱۷ و ۷۲ به دو گل رسید و موجبات تداوم قعرنشینی جوانان صبا را فراهم کرد. به نظر می‌رسد محمد جعفری برای تحول تیمی که به تازگی هدایت آن را در دست گرفته باید روی نیم فصل دوم حساب باز کند.

این در حالی است که صبا هفته گذشته در اصفهان نیز با ۴ گل مغلوب سپاهان شده بود. صبا از ۲ هفته پیش در پی استعفای داوود عاصم آبادی، محمد جعفری را به عنوان سرمربی خود می‌بیند البته جعفری در آغاز حضورش در نیمکت صبا ۲ بازی دشوار پیش رو داشته است.

تیم جوانان صبای قم با ۴ امتیاز در قعر جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر فوتبال جوانان کشور ایستاده است. ۲ تیم قعرنشین جدول به دسته اول سقوط می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار