صبا همچنان سقوط می‌کند
تجربه تلخ يك شكست ديگر تيم جوان و آينده‌دار صباي قم را يك قدم ديگر به سقوط از ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور نزديك‌تر كرد.
کد خبر: ۶۷۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱ 11 November 2018

به گزارش تابناک قم، ناکامی‌های نماینده فوتبال قم حتی بعد از تغییر و تحولات جدید در کادر فنی این تیم گویا پایان پذیر نیست و ظاهرا این تیم جوان و آینده‌دار از یک مشکل ریشه‌ای و اساسی رنج می‌برد، زیرا هفته‌های زیادی است که روی نوار ناکامی و باخت حرکت می‌کند.

تیم بحران‌زده صبای قم یک مسابقه دیگر از فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را واگذار کرد تا بیشتر از قبل در انتهای جدول رده‌بندی کاندیدای اصلی سقوط به دسته پائین‌تر فوتبال جوانان ایران باشد، تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول ایران شد و حالا اوضاع به کام این تیم نیست.

صبای قم که در بازی‌های خانگی اخیر به تیم‌هایی نظیر فولاد خوزستان، مس کرمان و گل‌گهر سیرجان باخته و از آخرین بازی خانگی خود به دلیل شکست سه بر یک برابر گل‌گهر و استعفای داوود عاصم‌آبادی سرمربی خود خاطره‌ خوشی نداشت، این هفته نتوانست مقابل تراکتورسازی تبریز ایستادگی کند.

جوانان صبای قم که در چنین زمانی از سال 96 به دلیل درخشش و حضوری مقتدرانه در بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران موجب فخر و سرافرازی قمی‌ها بودند، امسال وضعیت بسیار بدی دارند و باخت دو بر صفر در دیدار خانگی برابر تراکتورسازی تبریز بیش از پیش آنها را به سقوط نزدیک کرد.

حتی محمد جعفری سرمربی جوان و جدید تیم صبای قم نتوانسته با اهداف تاکتیکی خود، این تیم را از بحران خارج کند و صبا همچنان در جاده باخت و سقوط به پیش می‌رود تا به ضعیف‌ترین تیم حال حاضر فوتبال جوانان ایران تبدیل شده و بازیکنان این تیم روحیه و انگیزه خود را به طور کامل از دست بدهند.

در شرایطی که 12 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حضور دارند، بعد از 22 هفته رقابت رفت و برگشت، دو تیم به بازی‌های فصل آینده لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد و بدین‌ترتیب صبای قم یک بار دیگر باید به لیگ دسته اول بازگردد، تیمی که بازیکنان مستعد و جوانش منتظر نگاه ویژه مسوولان صبا و ورزش قم است تا بلکه مورد حمایت قرار بگیرد و با تقویت خود در نقل و انتقالات نیم‌فصل شرایط بهتری پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار