مدير کل فرودگاه‌هاي آذربايجان‌شرقي گفت: پرواز 725 فرودگاه امام تهران به مقصد آمستردام، در تبريز فرود اضطراري داشت.
کد خبر: ۶۷۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 11 November 2018

مصطفی صفایی امروز دلیل فرود اضطراری پرواز تهران- آمستردام در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز را اعلام حالت Emergency از سوی خلبان عنوان کرد و اظهار داشت: خلبان در پی وجود بیماری در هواپیما با تشخیص اینکه پرنده تحت کنترلش در حالت فرود اضطراری قرار دارد با فرودگاه شهید مدنی هماهنگی لازم جهت فرود را انجام داد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته پرواز 725 تهران به مقصد آمستردام ساعت 8:5 صبح در تبریز فرود اضطراری را جهت رسیدگی اورژانسی به مسافری که دچار عارضی قلبی شده بود انجام داد.

صفایی تاکید کرد: مسافر ایرانی مقیم انگلستان پرواز یاد شده که دچار ایست قلبی شده بود با حضور به موقع اورژانس و اعزام به بیمارستان سینا تحت مراقبت ویژه قرار گرفت و خوشبختانه حال عمومی وی طبق اعلام مجموعه درمانی خوب بوده و باید برای اطمینان از بهبود وضعیت عمومی وی، 24 ساعت تحت مراقبت باشد.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی یادآور شد: پرواز تهران- آمستردام بعد از فرود اضطراری و پیاده شدن مسافر دچار ایست قلبی پرواز خود به سمت مقصد نهایی ادامه و تبریز را به مقصد آمستردام ترک کرد.

گزارش فارس حاکی است، در 6 ماهه نخست امسال روزانه 50 پرواز با 44 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیرهای خارجی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پروازهای داخلی به مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان صورت گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :