حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور کشور :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : با تغییرات در کابینه دولت دوازدهم و تعیین تکلیف وزارتخانه های اقتصادی باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدامات جهادی آغاز شود.
کد خبر: ۶۷۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 13 November 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور کشور با بیان اینکه فشارهای اقتصادی دشمن با چاشنی عملیات روانی علیه ملت ایران در حال انجام است، گفت: ملت ایران با تکیه بر آرمان انقلاب در برابر زیاده خواهی های سلطه طلبان کوتاه نمی آیند اما مسئولان اقتصادی کشور هم باید برای رفع مشکلات معیشتی اقدامی جهادی انجام دهند.

امام‌ جمعه تبریز افزود: انتظار مردم از مسئولان نسبت به قانون ارزش افزوده، رونق فضای کسب و کار ، حمایت از تجار و بازاریان و در حمایت تولیدکنندگان داخلی مسئولان اقتصادی نسخه ای عملیاتی بپیچند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با تقدیر از مسئولان استان به ویژه استاندار آذربایجان شرقی در پیگیری مطالبات مردمی گفت: توجه وزیر جدید راه و شهرسازی به پروژه نیمه تمام خط آهن تبریز- میانه و بازدید از آن در اولین روزهای مسئولیت خود نشان عزمی راسخ در بین مسئولان ملی و استانی برای اتمام آن دارد.

حجت الاسلام آل هاشم با اظهار افسوس و ناراحتی از عدم ادامه بهره گیری از خدمات خدابخش در تصدی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: وی در مدت 13 ماه استانداری آذربایجان شرقی خدمات خوبی انجام داده ولی باید مطیع و تسلیم قانون بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :