کد خبر: ۶۸۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 15 November 2018

خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین درگذشتند.

به گزارش فارس، خودرو حامل «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه سه نفر مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

متاسفانه در این سانحه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا اتفاق افتاده است.

خودروی همراهان شریعتمداری عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های استان گلستان دچار حادثه رانندگی شد.

وی که همراه استاندار گلستان و خبرنگاران مشغول بازدید از پروژه های شرق گلستان بود هنگام بازگشت به گرگان در جاده غربی مرکز گلستان دچار حادثه رانندگی شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که وزیر معین استان گلستان است برای سفری یک روزه شامگاه چهارشنبه وارد گلستان شد.

در حادثه رانندگی در گرگان سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب دیدند و مصدومان به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند.

به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند.

این حادثه در مسیر بازگشت از بازدید وزیر و هیئت همراه از شهرک صنعتی سرخنکلاته اتفاق افتاد و دو برنامه بازدید از شرکت تولیدی خدماتی کشاورزی و دیدار وزیر با مجمع نمایندگان استان گلستان لغو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :