پیش بازی ماشین سازی تبریز-پرسپولیس
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ایران، دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز امروز در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۶۸۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 29 November 2018

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ایران، دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز امروز در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ماشین سازی تبریز-پرسپولیس

پنچشنبه 8 آذر 97/ورزشگاه بنیان دیزل ساعت 15:00
 

تیم داوری:سیدرضا مهدوی – میریعقوب حجتی – حمیدرضا کنعانی – شاهو اصلانی

به گزارش تابناک تبریز،ماشین سازی تبریز رکورد بیشترین تعداد تساوی تا پایان هفته سیزدهم در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده است.این تیم در 6 هفته گذشته به نتیجه تساوی دست یافته است.این تیم توانست تیم های استقلال و سپاهان مدعی را در تبریز متوقف کند و امروز در اندیشه توقف شاگردان برانکو ایوانکوویچ است.

پرسپولیس در این بازی کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت و سیامک نعمتی و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند حتی گفته می شود وضعیت شجاع خلیل‌زاده نیز برای این دیدار نامشخص است.غیبت این تعداد از عناصر دفاعی قطعاً قهرمان دو فصل اخیر لیگ را دچار مشکل می‌سازد.

البته وضعیت ماشین‌سازی نیز چندان بهتر از پرسپولیس نیست. مصطفی سالاری، محسن یوسفی، توحید غلامی به دلیل مصدومیت و عزیز معبودی به خاطر محرومیت در دیدار این هفته غایب خواهند بود. همچنین احتمال اینکه مسیح زاهدی به علت آسیب‌دیدگی غایب باشد نیز زیاد است.

شاگردان برانکو با 21 امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارند و در صورت پیروزی احتمالی می توانند 24 امتیازی شود و تا رده سوم صعود کنند. ماشین سازی نیز با 13 امتیاز در رتبه دهم قرار دارد و میتواند در صورت کسب سه انتیاز این دیدار چند رتبه ای در جدول بالا بیاید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :