مدير کل فرودگاه‌هاي آذربايجان‌شرقي گفت: پرواز ديشب تهران- تبريز مشکل خاصي نداشته و مسافران آن همگي سالم و به مقصد خودتبريز رسيده‌اند.
کد خبر: ۶۸۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 01 December 2018

مصطفی صفایی اظهار داشت: پرواز 946 شرکت هواپیمایی ایر تور از تهران به تبریز راس ساعت 22.50 دیشب در باند فرودگاه تبریز به زمین نشست که به دلیل دو مورد ترمز شدید به مسافران این حس منتقل شد که حادثه‌ای اتفاق افتاده در حالی که هواپیما به پارکینگ منتقل و اقدام به پیاده کردن مسافران خود کرد.

وی با اشاره به اینکه برک‌ها و لاستیک‌ها هواپیما در اثر ترمزهای دچار گرمای زیاد شده بودند، افزود: بنا به تشخیص خلبان هواپیمای MD برای خنک کردن و تشخیص مشکل لاستیک‌ها آتش‌نشانی فرودگاه در محل حاضر و نسبت به سر کردن لاستیک‌ها اقدام کرد.

صفایی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: پس از خنک‌سازی لاستیک‌ها وارد شدن صدمه به هر چهار لاستیک هواپیما تشخیص داده شد و قسمت فنی اعلام کرد که همه لاستیک‌های این هواپیما باید تعویض شوند.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی یادآور شد: امروز صبح هواپیمایی از مشهد چهار قطعه لاستیک برای هواپیمایی شرکت ایرتور به تبریز انتقال داد و اقدامات فنی برای تعویض لاستیک‌ها صورت گرفته و تا دقایقی دیگر هواپیمایی حادثه دیده با اتمام اقدامات فنی لازم فرودگاه تبریز را برای حضور در ناوگان هوایی شرکت تحت مالکیتش و اعزام به مقاصد برنامه‌یزی شده ترک می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :