کد خبر: ۶۸۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 01 December 2018

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال ۹۷ اجرا می‌شود و مشمولان واجد شرایط باید در فرصت محدود باقی مانده برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند.

سردار ابراهیم کریمی افزود: قانون جریمه مشمولان غایب، تا پایان سال ۹۷ اجرا می شود ،بنابر این مشمولانی که تا پایان امسال بیش از ۸ سال غیبت دارند، می بایست در فرصت محدود باقی مانده برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) اقدام کنند و با پرداخت مبلغ جریمه از این معافیت بهره‌مند شوند.

وی درادامه اظهارکرد: از آنجا که اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور با بیش از ۸ سال غیبت بستگی به تعیین وضعیت خدمتی آنان دارد، این گروه از مشمولان باید با انجام خدمت سربازی و یا بهره‌مندی از قانون جریمه مشمولان غایب، وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۳۶ هزار درخواست ثبت شده است، گفت: قانون جریمه مشمولان غایب حدود چهار سال است که براساس قانون بودجه سالانه تمدید شده است و تا پایان سال ۹۷ نیز ادامه دارد بنابراین سال آینده این قانون اجرایی نمی‌شود و مشمولان غایب می بایست به خدمت سربازی اعزام شوند/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار