شهردار تبریز گفت: با حضور حجت الاسلام دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان وامام جمعه محبوب تبریز و دکتر پورمحمدی استاندار تبریزی آذربایجان شرقی، فضای آرامش و همدلی برای خدمت در استان کاملا فراهم است.
کد خبر: ۶۸۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 05 December 2018

ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از پروژه رمپ شمال شرقی میدان افلاک نما و تعریض خیابان خبرنگار گفت: امروز بارهنمودهای امام جمعه فرهیخته شهرمان ، فضای همدلی و آرامش برای خدمت به مردم را در استان شاهد هستیم و بهانه ای برای مدیران و مسئولان وجود ندارد.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات اقتصادی موجود، افزود: زمینه برای خدمت در استان و کلان شهر تبریز وجود دارد و البته باید همواره در شرایط سخت و با مدیریت اصولی، بیشترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه کرد.

شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است، افزود: امروز اگر پروژه ای اجرا و افتتاح می شود، این یک پیام دارد و آن اینکه شهرداری تبریز بدون توجه به مشکلات اقتصادی، در کنار خدمات روزمره، پروژه های بزرگ عمرانی را نیز انجام می دهد.

شهین باهر سپس گفت: تا آخرین لحظه ای که در این مسئولیت هستیم باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم و این مشکلات و موانع اقتصادی نباید سرعت اجرای پروژه ها را بگیرد. با تمام مدیران شهری دست به دست هم داده ایم تا مسائل و مشکلات شهری را حل کنیم.

وی همچنین ادامه داد: اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام است و تلاش خواهیم کرد تمامی پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به مشکلات و نواقص پل کابلی تبریز گفت: این پروژه علیرغم اینکه بیش از ده سال از افتتاح آن میگذرد هنوز رمپ و لوپ های آن به درستی کامل نشده است ، اما در تلاش هستیم تا این نواقص را که باعث روان شدن ترافیک در این محدوده مهم شهر می شود، تکمیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار