سخنرانی نایب رئیس مجلس در تالار وحدت دانشگاه تبریز به دلیل تنش نیمه تمام ماند.
کد خبر: ۶۸۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 08 December 2018

مسعود پزشکیان که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این مجموعه حاضر شده بود در حین سخنرانی با اعتراض‌ها شدید عده‌ای از دانشجویان حاضر روبه‌رو شد و بعد از انتقاد از این نوع رفتارها، سالن را ترک کرد.

«بهنام فلاح» ،دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در ابتدای مراسم با بیان اینکه دانشجویان در انتخابات سال 94 و 96 حسن نیت خود را نشان دادند،گفت: اکنون موضوع عملکرد مهم بوده و امروز شما به ما بگویید که قرار است چه بر سر امید دانشجویان بیاید؟

به نقل از فارس؛تعدادی از دانشجویان در خلال سخنرانی مسعود پزشکیان شعار دادند و از وی خواستند بگوید چه کار کرده است که این شعار موجب عصبانیت پزشکیان نماینده مردم تبریز شد و گفت: متاسفانه جوی که در دانشگاه وجود دارد باعث شده عده‌ای تصور کنند حرف زیادی برای گفتن دارند.

وی افزود: نمی‌شود از آزاداندیشی حرف زد و اجازه نداد دانشجو حرفش را بزند. دانشجویان بیشتر یاد گرفتند با تهمت حرف بزنند نه با منطق. اینکه به کسی تهمت بزنیم اتفاق خوبی نیست در نتیجه اگر به شما هم تهمت زدند، باید بپذیرید.

پزشکیان در ادامه رو به دانشجویان گفت: من 40 سال پزشک بودم، بدون سهمیه‌ای بالا آمدم، سهامی ندارم، در هیچ بیمارستان خصوصی کار نکردم، از هیچ بیماری پول دریافت نکردم و فرزندانم را به خارج از ایران نفرستادم. اگر می‌خواستم از این فرصت‌ها استفاده کنم به راحتی می‌توانستم.

وی گفت: درحال حاضر من متهم هستم که با پزشکان مشکل دارم چراکه معتقدم نباید تا این اندازه به پزشکان پول داد. ماشین و خانه‌ای که فرزندان من در آن زندگی می‌کنند را ببینید بعد تهمت بزنید.

پزشکیان اضافه کرد: اگر دانشگاه و دانشجو براساس حق قیام کند، قطعا راهی برای خدمت به مردم پیدا می‌کند. من نایب رئیس مجلس هستم و داخل همان صفی می‌ایستم که مردم می‌ایستند و به آن افتخار می‌کنم. زندگی من را ببینید بعد تهمت بزنید. شما اگر ندانید چه کسانی می خواهند برای عدالت تلاش کنند و خودتان را با آن ها همراه کنید پس می‌خواهید با چه کسانی همسو شوید؟

وی ادامه داد: خیلی راحت اینجا تهمت زده و کف می‌زنید، دانشجو و دانشگاهی که منطقش این است بلایی که سرش می‌آورند حقش است. اگر دانشگاه و دانشجو براساس عدالت و حق قیام کند هیچ وقت مقابل چیزی سکوت نمی‌کند و برای نجات کشور و خدمت به مردم هم راهکار پیدا می‌کند.

این نماینده تبریز مطرح کرد: من از مردم فرار کردم؟ من نایب رئیس مجلس هستم اما در همان صفی که مردم می‌ایستد، می‌ایستم و برای این کار افتخار هم می‌کنم. جلوی چشمانم به من تهمت زده و کف می‌زنید؟ شما اگر ندانید چه کسانی در این کشور برای آزادی و عدالت تلاش می‌کند و اگر نتوانید با آنان هم صدا شوید، می‌خواهید با چه کسی دم از انسانیت و آزادی بزنید؟

در ادامه پزشکیان وقتی دید تعدادی از دانشجویان همچنان به شعار خود ادامه می‌دهند، جلسه را ترک کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
احسنت کارتون عالی بود دانشجو باید بصیرت داشته باشه،خدا قوت
mohebbezahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
سلام. دیروز بخاطر برنامه ای که‌ تو دانشگاه توسط یکی از تشکلهای دانشجویی برگزار شد، با حواشی که داشت درگیرم... چون خودم با دوستم بعد از کلاسمون با شوق و‌ اشتیاق به مراسم رفتیم تا ببینیم درباره #دانشجو قراره چه برنامه ای برگزار کنند، ولی بعدش دیدیم چی گفته بودن چی شد!!!!
mohebbezahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
لطفا نظرم رو کامل منتشر کنید!!!

دانشجو بیدار است، از فتنه گر(و خلمیان فتنه) بیزار است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار