وزیر صنعت ، معدن و تجارت در مراسم افتتاح کارخانه ذوب نورد" توانا رام"در تبریز با ظرفیت تولید سالانه 240هزارتن شمش فولادی ساختمانی گفت: امروز ظرفیت خوبی از جلسات سران قوا در اختیار ما هست که می توانند قوانین مخل تولید را در جهت تسهیل گری و حمایت از تولید داخلی اصلاح کنند .
کد خبر: ۶۸۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 08 December 2018

به گزارش تابناک تبریز، رضا رحمانی افزود: قانون ، مصوبه و بخشنامه برای حمایت از تولید کم نداریم و مهمترین استناد ما برای حفظ و حمایت از تولید داخلی ، فرمایشات مقام معظم رهبری است و هیچ محدودیتی برای حمایت از کالاهای ساخت داخل نداریم و هر کجا قوانین و مقرراتی تسهیل گر و متناسب با شرایط روز کشور نیست دولت برای رفع آنها اعلام آمادگی کرده است .

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای بلا استفاده و حفظ و باز فعال سازی واحد های تولیدی اضافه کرد: این درخواست ماست از همه مسوولین که به عنوان نصب العین خود قرار دهند و دستورالعمل شرعی و اداری است که هرکجا تولید هست ، برای حفظ تنظیم بازار و برای دسترسی آسان مردم و با قیمت مناسب به کالاهای با کیفیت، تلاش کنند .
گفتنی است فاز اول کارخانه ذوب نورد توانا رام امروز با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت به بهره برداری رسید .
این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه تولید 240 هزار تن شمش فولادی ساختمانی در فاز اول با سرمایه گذاری ارزی 1.5 میلیون دلار و سرمایه گذاری ریالی 240 میلیارد ریال افتتاح شد .
این کارخانه در همین فاز اشتغال زایی مستقیم 70 نفر و غیر مستقیم 100 نفر را در پی دارد .
پیش بینی می شود بعد از افتتاح فاز چهارم این واحد تولیدی سالانه 400 هزارتن محصولات نوردی و 280 هزار تن شمش فولادی تولید کند .

لازم به ذکر است، وزیر صنعت ، معدن و تجارت درادامه سفر به استان آذربایجان شرقی از واحد صنعتی فولاد شهریار تبریز نیز بازدید کرد.

 

 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عسگر جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
سلام خوب هستین ضایعات اهن و چن میخرین ب این شماره خبر بدین 09196859956بارمون از 100تن هم بالاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار