باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نیکی نصیریان که با سریال «بزنگاه» رضا عطاران به عرصه بازیگری معرفی شد این روزها در سریال «بانوی عمارت» ایفای نقش می کند.
کد خبر: ۶۸۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 11 December 2018

اولین حضور نیکی نصیریان در تلویزیون با سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران در سن ۶ سالگی بود که نقش درسا دختر نادر را بازی کرد. سریال‌های «بزنگاه»، «سرزمین کهن»، «خسته دلان» و « باغ قرمز»، «به دنبال خوشبختی»، «دونده زمین»، «میگرن»، «من و زیبا»، «به دنیا آمدن» بخشی از فعالیت‌های این بازیگر است و این شب‌ها شاهد هنرنمایی نیکی نصیریان در نقش آهو هستیم .

نیکی نصیریان درباره حضور در سریال «بانوی عمارت» گفت:برای سریال «بانوی عمارت» به آقای حمید نژاد معرفی شدم وبا توجه به حساسیت‌های عزیز الله حمید نژاد فیلمنامه را نخواندم و براساس صحبت با کارگردان در سریال حضور پیدا کردم.

نقش متفاوت بازیگر زنی که سال‌ها پیش کنار رضا عطاران به شهرت رسید / عکس
 

وی با بیان اینکه حدود یک سال در لوکیشن‌های کاشان، قزوین و تهران تصویربرداری داشتیم،گفت:آهو دختر روستایی بود که به عنوان یک کنیز وارد یک عمارت می‌شود و اتفاقات مختلفی برای او رخ می‌دهد. نصیریان درباره تجربه کار تاریخی بیان کرد: تجربه کار تاریخی با شهرام اسدی در سریال جلال‌الدین را داشتم اما کارهای تاریخی فضای متفاوت و سختی‌های خاص خود را دارد.

این بازیگر درباره پیشنهاد نقش جدید گفت: اولویت کار برای من بیشتر در سینما است، البته به نقش‌های پیشنهادی نیز بستگی دارد. در این مدت پیشنهادهای بسیاری داشتم اما بعد از پخش سریال «بانوی عمارت» تصمیم خود را می‌گیرم. نصیریان درباره واکنش های مخاطبان گفت: واکنش‌های خوب و مثبت مخاطبان برای من بسیار لذت بخش بود.

بازیگر «بزنگاه» درباره کم کار ی خود عنوان کرد: بعد از حضورم در سریال «بانوی عمارت» خبرهایی را دیدم مبنی بر اینکه نیکی نصیریان بعد از ۱۰ سال شروع به بازی کرده است اما در این مدت سریال و فیلم سینمایی بازی کرده ام البته سریال‌های رضا عطاران بسیار پررنگ‌تر بود.

نقش متفاوت بازیگر زنی که سال‌ها پیش کنار رضا عطاران به شهرت رسید / عکس
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار