پیش بازی تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان؛
به گزارش تابناک تبریز، در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه 70 هزارنفری یادگار امام(ره) تبریز میزبان فولادخوزستان است.
کد خبر: ۶۸۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 13 December 2018

به گزارش تابناک تبریز، در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر، فردا تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه 70 هزارنفری یادگار امام(ره) تبریز میزبان فولادخوزستان است.

تراکتورسازی که ابتدای این فصل را باتوشاک با فراز و نشیب آغاز کرد اما در ادامه با تفکرات تقوی جوان توانست امتیازات خوبی جمع کند و یکی از 4 تیمی باشد که مدعی قهرمانی فصل باشد. تراکتوریها اگرچه شانسی برای قهرمانی در نیم فصل لیگ ندارند اما تلاش می‌کند که در آخرین هفته جای پرسپولیس را در رده سوم بگیرند.

قرمزپوشان تبریزی ۵ هفته است که نباخته‌اند و نتایج خوبی گرفته‌اند. تنها توقف آنها مقابل پرسپولیس بود که یک گل مشکوک به آفساید تراکتورسازی را از برد محروم کرد.

فولاد خوزستان که همواره حریف سختی برای سایر تیم ها بوده ؛ این فصل نتوانست به خوبی امتیاز کسب کند و سرمبی پرتغالی خود را برکنار کرد تا افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی هدایت فولاد را برعهده بگیرد. افشین امپراتور! در شهر پرشورها به لیگ برتر برمی‌گردد و باید دید او می‌تواند از تراکتورسازی امتیاز بگیرد یا فولاد مقابل این تیم محبوب تبریز خم می‌شود؟

این دیدار را میتوان جدال تفکرات دو سرمربی دانست که با مغزشان تیم های خود را هدایت میکنند نه با احساسات!

برنامه مسابقات باقی‌مانده هفته پانزدهم:

پنجشنبه ۲۲ آذر

استقلال - پدیده ساعت ۱۶:۱۵ ورزشگاه آزادی معوقه از هفته دوازدهم

جمعه ۲۳ آذر

تراکتورسازی تبریز- فولادخوزستان‏- ساعت : ‏15 ‏ ورزشگاه:  یادگار امام    تبریز

صنعت نفت آبادان- سایپاتهران‏- ساعت : ‏۱۵ ورزشگاه:  تختی     آبادان

پرسپولیس تهران- پارس جنوبی جم‏- ساعت : ‏۱۶:۱۵‏ ورزشگاه:  آزادی تهران

شنبه 24 آذر

استقلال خوزستان- فولاد مبارکه ‏سپاهان ‏- ساعت : ‏15 ورزشگاه:  غدیر ‏ اهواز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :