سرمربی تراکتورسازی گفت: ناراحتیم اما بازیکنانم سرشان را بالا بگیرند.
کد خبر: ۶۹۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 14 December 2018

 

محمد تقوی پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هرچیز باید بگویم فوتبال همین است و یک روز می‌برید و یک روز می ‌بازید. شرمنده هواداران شدیم و ناراحتیم از اینکه تماشاگران آمدند و ناراحت رفتند. امروز کاپیتان تیم خوب ظاهر شد. نیمه اول خوب نبودیم و در نیمه دوم قبل از اینکه نوع بازی را عوض کنیم گل خوردیم. به بازیکنان می‌گویم تحت هر شرایطی سر خود را بالا بگیرند و باخت همیشه در فوتبال وجود دارد. تحت هر شرایطی باخت گردن مربی است و اگر خوب نبودیم من مقصر هستم.

وی افزود: گل اول را روی ضد حمله خوردیم، گفته بودم که فولاد تیم ناشناخته‌ای است اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که توپ را مقابل بازیکن آنها از دست دادیم و گل خوردیم. سرعت فولادی‌ها در ضد حمله خوب بود و ما با یک گل نمی‌توانستیم سیستم تیم را عوض کنیم.

تقوی خاطرنشان کرد: در نیمه اول می‌خواستیم به گل برسیم اما نشد در نیمه دوم هم بازی دست ما بود اما فولادی‌ها از دروازه‌ خود محافظت کردند. با این باخت دنیا تمام نشده است. شرمنده هواداران شدیم اما لیگ ادامه دارد. وقتی بازیکن حریف چهار بازیکن ما را جا می‌گذارد تیم باید شرمنده باشد نه هوادار. بیش از 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و ما شرمنده آنها شدیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: همیشه می‌گویم تا زمانی که هستم می‌جنگم، مربی سپر بلای بازیکنان است. باخت همیشه وجود دارد و ممکن است امروز اتفاق بیفتد یا یک ماه دیگر اما باید سعی کنیم کمتر شود.

وی درباره تعویض‌های تیمش گفت: این فلسفه من است شاید هم اشتباه باشد اما کاپیتان تیم را تحت هیچ شرایطی عوض نمی‌کنم هر بازیکنی ممکن است یک روز در بازی اشتباه کند. امروز آزادی بازیکن جوان ما خوب بود شما از جوان 19 ساله چه می‌خواهید او باید توپ خراب کند تا یاد بگیرد اما به هر حال این موضوع هم وجود دارد که تراکتور جایی نیست که توپ را خراب کنید. نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم اما نیاز داریم که بازیکن جذب کنیم برای بازی امروز 14 یار بیشتر نداریم. باید همه به جوان‌ها اعتماد به نفس و انگیزه بدهیم من آدم صبوری هستم و نباید به خاطر یک باخت همه چیز را فراموش کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: 12 روز استراحت داریم تا بازیکنان ریکاوری شوند. این موضوع هم وجود دارد که خیلی بد است با باخت به تعطیلات برویم. دو بازیکن خارجی هنوز جزو تیم ما هستند اما نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. اگر نیامدند باید سریع جایگزین بیاوریم. به نظر من تیم ما به جای تقویت بیشتر به ترمیم نیاز دارد. برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به 3-2 بازیکن داریم. یک اردوی 10 روزه را در خارج از کشور خواهیم داشت و بازیکنان جدید باید کنار ما باشند.

وی درمورد عملکرد احسان پهلوان گفت: او امروز خوب بازی کرد این مهم نیست که چقدر در ترکیب بازی کند بلکه تاثیرگذاری مهم است. احسان یکی از بازیکنان خوب ما است و سعی می‌کنیم بیشتر او را بازی دهیم.

وی در پایان گفت: قول می‌دهیم در نیم فصل دوم برای قهرمانی بازی کنیم با این پتانسیل هوادار نمی‌توانیم به چیزی جز قهرمانی فکر کنیم اما به هر حال هیچ کس نمی‌تواند به شما ضمانت قهرمانی بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار