سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از پیروزی تیمش در خانه تراکتورساری تبریز ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۶۹۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 14 December 2018

افشین قطبی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی هیجان خاصی داشت. این اولین تجربه‌ام در فولاد بود و برای نخستین بار در این ورزشگاه‌ها حضور داشتم. یکی از بهترین خاطره‌های من بود، چرا که دیدم هواداران تراکتورسازی تا چه اندازه شور و هیجان را به ورزشگاه می‌آوردند.

در ده روز گذشته تراکتورسازی را خوب آنالیز کرده بودیم. فولاد بازیکنان خوبی دارد و از روز اول می‌خواستند خودشان را نشان دهند و ذهن شان باز است. تراکتور تیمی است که اگر فضا داشته باشدمی‌تواند نتیجه خوبی بگیرد. ما توانستیم در نیمه اول به آنها اجازه ندهیم و توانستیم موقعیت‌های خوب را بسازیم و در حمله با سرعت اضافه شویم.

وی گفت: در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم در شکل دفاعی و سازماندهی حمله و ضد حمله بسیار خوب بودیم و خوشبختانه توانستیم به گل برسیم. می‌توانستیم بعد از گل با تمرکز بیشتری انجام دهیم و گل دوم را هم بزنیم. بچه‌ها ما در این مدت کمی داشتیم توانستند بسیار خوب کار کنند. در نیمه دوم به دنبال گل دوم بودیم چون می‌دانستیم یک گل تضمین کافی آن هم مقابل تیم خوب تراکتورسازی و هواداران پرشورش نیست. خوشبختانه توانستیم گل دوم را هم بزنیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و این پیروزی را به هواداران فولاد را که سال سختی را پشت‌سر گذاشتند تقدیم می‌کنم. امیدوارم بتوانیم به حمایت هواداران به پیروزی بیشتری برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد:‌ فولاد بازیکنان بسیار خوبی دارد و همه از روز اول می‌خواستند که یاد بگیرند و گوش دهند. ذهن‌شان باز بود و سعی کردیم با کمک کادر فنی مشکلات را برطرف کنیم. با تغییرات کوچکی که داشتیم به اثرات بزرگی رسیدیم. فکر می‌کنم تراکتورسازی تیمی است که اگر فضا بدهید استفاده می‌کند و بازیکنان بسیار خوبی دارد. توانستیم در نیمه اول دریچه‌ها را ببندیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کنیم و با سرعت توانستیم در ضد حملات حاضر شویم. جزئیات لازمه زندگی است و اختلافات بین انسان‌ها چیز  بسیار کوچک است و ما به راحتی می‌توانیم این جزئیات را بفهمیم. من فقط آمدم  و به بازیکنان لبخند زدم. به تیم تقوی هم تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کنم مربیگری در تیم بزرگ تراکتورسازی کار راحتی باشد. بعضی‌وقت‌ها زمانی که تیم می‌برد می‌گویند بازیکنان خوب بودند، اما مربی هم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. من واقعاً از کار کردن با بچه‌ها لذت بردم. 

وی در مورد اینکه بعد از ۲ گل دروازه‌بان شما وقت‌کشی می‌کرد، گفت: همه هواداران فوتبال ایران من را می‌شناسند. دوست دارم فوتبالی زیبا بازی کنیم ولی واقعیت فوتبال این است که نتیجه مهم است. فشار روی تیم خیلی زیاد بود و ما می‌خواستیم فشار کم شود. داور ۵ دقیقه در نیمه دوم و ۲ دقیقه در نیمه اول اضافه محسوب کرد. من خیلی چیزها بدتر از این هم دیده‌ام اگر شما را ناراحت کردیم عذرخواهی می‌کنم. 

سرمربی فولاد خوزستان در پایان در مورد اینکه شما همیشه از قلب شیر گفتید اما به ظاهر بعد از گل دوم فولادی‌ها اشباع شدند، گفت: این طبیعی است که شما در برخی زمان‌ها عقب‌نشینی کنید. ما هم همین کار را کردیم و شما درست می‌گویید فوتبالی که من می‌خواستم نبود، بهترین تیم دنیا هم به دنبال حفظ برتری است اما مطمئنم تیم ما پیشرفت خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار