کد خبر: ۶۹۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 15 December 2018

ایلنا نوشت: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مردم خوب می‌دانند کسی که این همه مشکلات را برای ما ایجاد کرد و این همه تحریم‌ها را به وجود آورده است.

سید محمود واعظی درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد درباره چند برابر شدن یارانه‌ها،‌ گفت: این مسئول سابق  کشور حرف‌های مختلفی می‌زند. اگر شما همه حرف‌های او را در نظر بگیرید اولا بسیار متضاد است دوم این که با عملکرد گذشته خود او در تناقض است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: این فرد یک عوام‌فریبی را شروع کرده است و فکر می‌کند در شرایطی که یک جنگ اقتصادی شروع شده است و قبول هم داریم قشری از مردم در مضیقه هستند، می‌تواند با شعار و این طور مسائل خود را مطرح کند.

وی با بیان اینکه عملکرد آن دولت و قول‌هایش را دیدیم، بیان کرد: امروز که بعد از گذشت سال‌ها به استان‌های مختلف می‌رویم،‌ مشاهده می‌کنیم که هنوز در استان‌های مختلف پروژه‌هایی که دولت این فرد با رقم‌های بالایی قول داده، هنوز کلنگ‌زنی هم نشده است.

واعظی گفت: مردم ما مردم آگاهی هستند و می‌دانند کسی که این گرفتاری را به وجود آورد،‌ تحریم را برای ما ایجاد کرد و روابط ما را با کشورهای همسایه بهم زد چه کسی است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امروز گروه‌های سیاسی حامی ایشان بر ضدش شده‌اند، حداقل هم‌فکران خودش که باید قبولش داشته باشند همچین حسی را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار