شهردار تبریز:
شهردار تبریز بهبود سیستم حمل و نقل عمومی و ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری را از مهمترین برنامه‌های خود خواند گفت: برای سال 98 تکمیل خط یک مترو تبریز و توسعه و نوسازی اتوبوس‌های شرکت واحد را در برنامه داریم.
کد خبر: ۶۹۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 17 December 2018
ایرج شهین باهر در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه و مراسم تجلیل از رانندگان نمونه حوزه حمل و نقل عمومی با تاکید بر نقش حمایت های حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در فرهنگسازی عمومی و تقویت مشارکت عمومی برنامه های شهرداری تبریز، از وی تقدیر کرد و گفت: در راستای حمایت های ایشان مشارکت عمومی شهروندان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه کاهش آلودگی هوا و تسهیل اجرای برنامه های کلان حمل و نقل عمومی با مشارکت شهروندان رابطه مستقیم دارد، تصریح کرد: با تحقق این امر شهر تبریز امسال رتبه نخست در کاهش تصادفات درون شهری کشور را کسب کرد.
 
 شهین باهر افزود: ایمن سازی شهری در حوزه حمل و نقل، اصلاح هندسی شریان های اصلی شهر به همراه اجرای برنامه های آموزشی در تمامی مقاطع سنی مهمترین اقدامت در شهرداری در سال جاری است.
 
شهردار تبریز با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه حمل و نقل، متذکر شد: با احداث بزرگراه ولایت امکان تخلیه سریع شهر در مواقع بحرانی از ضلع شرقی و جنوب نیز فراهم می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :