خبرورزشی؛از تبریز خبر می‌رسد که احتمال حضور رضا قوچان‌نژاد در تبریز هم کم‌رنگ شده و تقوی فعلاً اعلام کرده نیازی به او ندارد.
کد خبر: ۶۹۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 31 December 2018

به گزارش تابناک تبریز،  در حالی که پرسپولیسی‌ها معتقدند تراکتوری‌ها قیمت گوچی را بالا برده‌اند و برای همین او بیش از پرسپولیس تمایل به تراکتوری شدن دارد، حالا از تبریز خبر می‌رسد که احتمال حضور رضا قوچان‌نژاد در تبریز هم کم‌رنگ شده و تقوی فعلاً اعلام کرده نیازی به او ندارد. این اتفاق در حالی افتاده که تراکتورسازان چشم به بازگشت آنتونی استوکس و لی اروین، ۲ مهاجم موفق و خارجی خود دارند و اگر این بازیکنان به ایران بازگردند به کلی پرونده حضور گوچی در تبریز بسته خواهد شد.

قوچان‌نژاد که رقم پیشنهادی‌اش برای تراکتورسازی تفاوت زیادی با دژاگه و شجاعی و حاج‌صفی ندارد و پرداخت این رقم برای زنوزی زیاد هم سخت نیست، حالا در شرایطی مذاکراتش با پرسپولیس به بن‌بست رسیده که خبر می‌رسد تراکتوری‌ها هم مثل سابق خواهان او نیستند و تقوی در سفرش به انگلیس پس از ملاقات با استوکس، نظرش برای جذب گوچی تغییر پیدا کرده و احتمال عدم حضور او در بین تراکتورسازان قوت گرفته است.
از سوی دیگر باشگاه آپوئل که شاید قبل از این شلوغ‌بازی‌ها احتیاجی به مهاجم ایرانی‌اش نداشت، حالا برای رضایتنامه او قیمت گذاشته و عددی تعیین کرده که شاید همه مشتری‌های ایرانی قوچان‌نژاد را از میانه راه برگرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :