بمب‌های تراکتور در آستانه انفجار
خبر ورزشی؛مالک متمول باشگاه تراکتورسازی همزمان با آغاز دور جدید تمرینات آماده‌سازی این تیم درصدد منفجر کردن بمب‌های زمستانی خود است.
کد خبر: ۶۹۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 01 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا زنوزی‌مطلق، مالک جدید تراکتورسازی بعد از اینکه در پنجره تابستانی سه کاپیتان اول تیم ملی را به تور انداخت تا تبریزی‌ها با تیمی کهکشانی وارد لیگ هجدهم شوند حالا در اندیشه خرید ستاره‌های دیگری در زمستان است تا جایی که از این باشگاه خبر رسید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ظرف امروز یا فردا از دو ستاره سرشناس به عنوان خرید‌های جدید تراکتورسازی رونمایی خواهد شد تا سکوت سرخ‌های محبوب تبریز در بازار زمستانی شکسته شود.

در روز‌ها و هفته‌های گذشته از رضا قوچان‌نژاد و یکی، دو بازیکن سرشناس خارجی به عنوان گزینه‌های اصلی تراکتورسازی نام برده شده بود، اما جدیدترین اخبار از این حکایت دارد که یک ملی‌پوش سرشناس داخلی به همراه یکی از لژیونر‌های فعال در خارج از ایران با مالک تراکتورسازی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نیم‌فصل دوم لیگ برتر را در جمع شاگردان محمد تقوی سپری خواهند کرد. این اقدام در حالی می‌تواند همه نگاه‌ها را به تبریز معطوف کند که طبق هماهنگی‌های به عمل آمده تا صبح فردا سرمربی این تیم به همراه آنتونی استوکس گلزن ایرلندی به ایران بازخواهند گشت تا به این ترتیب یکی دیگر از نگرانی‌ها و دغدغه‌های بزرگ تبریزی‌ها برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر از بین برود. استوکس که به یک باره قید همکاری با تراکتورسازی را زد و راهی ایرلند شد همزمان با انفجار بمب‌های جدید مالک باشگاه به تبریز برمی‌گردد تا اضافه شدن موتور گلزنی ایرلندی عملاً همچون خریدی جدید برای طرفداران این تیم پرستاره قلمداد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار