محسن هاشمی صبح امروز با ترک جلسه در میانه جلسه شورا با حضور در جمع خبرنگاران در مورد چرایی انتشار بوی نامطبوع در تهران، گفت: قرار شد که خانم نوری - رییس کمیسیون سلامت – اظهارنظرها را جمع‌بندی و گزارشی در این خصوص تهیه کند.

وی در پاسخ به این سوال که روز گذشته جلسه‌ای در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و در آن سخنانی در مورد این‌که این بو هشداری برای زلزله تهران است، اظهار کرد: من مایل نیستم که درباره بو صحبت کنم، چرا که همه پراکنده در مورد این بو صحبت کردند و حتی لطیفه و جک‌هایی ساخته شد و حرف‌هایمان نباید جکی شود و اجازه دهید از آنجایی که موضوع حساسی است به جمع‌بندی علمی برسیم.

هاشمی درباره تذکرات شفاهی به شورا برگشته است، ادامه داد: اگر تعداد تذکرات در همین حد دو تا سه تذکر باشد بلامانع است، اما اگر باز هم تعداد تذکرات بالا برود، مجبور هستیم برای اداره جلسه و هدرنرفتن زمان مجددا تعداد تذکرات را کاهش دهیم.

رییس شورای شهر تهران در ادامه درباره آخرین وضعیت برنامه سوم توسعه شهرداری نیز گفت: سه‌شنبه هفته جاری کمیسیون تلفیق برای بررسی برنامه سوم توسعه شهرداری تشکیل می‌شود و در جلسه یکشنبه هفته آینده نیز این برنامه سوم به شورا خواهد آمد و بررسی و مصوب می‌شود، بعد از تصویب برنامه سوم، برنامه به شهرداری ابلاغ می‌شود تا بودجه سال آینده براساس برنامه سوم توسعه تدوین شود.