سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی حضور زنان در عرصه های مختلف را بسیار پر رنگ دانست و گفت: حضور پررنگ زنان در عرصه های مختلف و تمام اقداماتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این زمینه انجام شده باید در تریبون های مختلف به مردم بیان شود.
کد خبر: ۷۰۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 08 January 2019

علیار راستگو در سومین کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده استان افزود: شاید یکی از دغدغه هایی که دشمنان انقلاب اسلامی برای ما ایجاد کرده اند تبیین حضور کم رنگ زنان در عرصه های مختلف است در حالی که زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعال و چشمگیری داشتند.

وی تصریح کرد: توجه به موضوع بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ویژه در عرصه بانوان اهمیت بسیار زیادی دارد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره نقش تاثیرگذار بانوان در برهه های مختلف ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی شیرزنان بسیاری در عرصه حضور داشتند و به شهادت رسیدند و یا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی حضور زنان خنثی کننده اتفاقات تلخ بوده است.

راستگو حضور زنان در عرصه های مختلف را بسیار پر رنگ دانست و افزود: حضور پر رنگ زنان در عرصه های مختلف و تمام اقداماتی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این زمینه انجام شده باید با تریبون های مختلف به مردم بیان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :