پزشکیان:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفتن یا نرفتن یک مدیر دولتی هیچ‌گاه سفارشی به هیچ‌ وزیری نمی‌کنم و در تبریز نیز برای هیچ مسئولیتی سفارش کسی را نکرده ام.
کد خبر: ۷۰۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 09 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، مسعود پزشکیان اظهار داشت: بروید و بررسی کنید و ببینید بنده کدام مدیر را آورده‌ام یا چه کسی به سفارش من برکنار شده است، برخی چون می‌خواهند افراد مورد نظر خودشان را در پست‌هایی منصوب کنند و ما مانع این کار شده‌ایم، امروز دست به فرافکنی می‌زنند.

وی افزود: برخی افراد گاهی با دخالت‌های خود باعث حضور افرادی در هیئت‌مدیره‌های برخی شرکت‌ها شده‌اند، اما چون امروز ما جلوی کار آنها را گرفته‌ایم، می گویند فلانی نمی‌گذارد تغییرات در صندوق بازنشستگی انجام شود. اگر وزیر با سفارش بنده رئیس صندوق را تغییر نداده باید پاسخگو باشد چرا فردی که خلاف قانون در مجموعه‌ای فعالیت می‌کند باید در آنجا باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کسی با سفارش یا خلاف قانون در هر جایی استخدام شده، هر نسبتی هم که با من داشته باشد باید اخراج شود. در بسیاری از شرکت‌ها و هیئت مدیره‌های شرکت‌های وابسته به دولت، مدیران سفارشی حضور دارند اما ببینید در کدام یک از آنها من نیرو دارم.

وی تصریح کرد: به طور مثال سفارش‌های زیادی صورت گرفت که افشانی از شهرداری تهران کنار نرود اما آیا این کار انجام نشد؟ اگر آقای تقی‌زاده نیز بازنشسته است باید از سمت خود استعفا بدهد واین ربطی به هیچ موضوع دیگری ندارد و ملاک قانون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار