شهردار تبریز بر ضرورت مدیریت هماهنگ شهری تاکید کرد و گفت: با اینکه مدیریت واحد شهری در کشور نداریم ولی می توانیم با هماهنگی بین دستگاه های مختلف، مدیریت هماهنگ شهری را در تبریز پیش ببریم.
کد خبر: ۷۰۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 10 January 2019

به گزارش تابناک تبریز؛ جلسه هماهنگی مدیریت شهری به منظور مشارکت دادن مدیران دستگاه های خدمات رسان در اجرای چشم انداز شهر تبریز و برنامه عملیاتی و راهبردی شهرداری تبریز باحضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز، شهردار تبریز، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان جهت هماهنگ کردن ادارات مختلف برگزار شد.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در این جلسه گفت: برای اولین بار برنامه پنج ساله و چشم انداز ۱۲ ساله در شهر تبریز آماده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این برنامه همه مدیران شهری و مسئولان در سال های آتی طبق این رویکرد و چشم انداز سیاست گذاری کرده و برنامه ها را پیش خواهند برد.

شهین باهر با اشاره به اینکه وظیفه اصلی شورای شهر سیاست گذاری است، گفت: با حمایت شورای شهر برنامه راهبردی چشم انداز کلانشهر تبریز به تصویب رسیده است و در این برنامه باید به هماهنگی دستگاه های مختلف خدمات رسان توجه شود و کارها با هماهنگی قبلی انجام شود.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه می توانیم با هماهنگی بین دستگاه های مختلف، مدیریت هماهنگ شهری را پیش ببریم، گفت: در برخی مواقع عدم هماهنگی بین دستگاه ها باعث ایجاد مشکلاتی می شود که با تعامل و درنظرگرفتن برنامه می توانیم این مشکلات را حل کنیم و در قالب یک برنامه پیش رفت.

وی به جلوگیری از هدررفت بیت المال با اجرای این برنامه اشاره کرد و گفت: با این برنامه شاهد صرفه جویی و کاهش سرجم هزینه های شهر تبریز و اجرای تصمیمات واحد در مدیریت شهری خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار