نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید به هنگام ایجاد شهرک ها به مجموعه فرهنگی آن هم توجه داشت، بعضی از شهرک ها ساخته می شود که فاقد مسجد است.
کد خبر: ۷۰۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 15 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ،امروز سه شنبه در اجلاس استانی نماز در محل استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت :در اسلام هیچ عبادتی مانند نماز وجود ندارد که این همه برای آن تبلیغ شده باشد ، اگر ما محاسبه کنیم می بینیم روزانه چند بار برای نماز تبلیغ کردیم.

وی با بیان اینکه که ساخت مسجد و نماز خانه ها بعنوان یک مرکز عبادی خیلی مهم است، بیان کرد : علاوه به ساخت مساجد و نماز خانه ها، باید نماز خوان تربیت کنیم و نماز خوان ها را زیاد کنیم.

امام جمعه تبریز تشریح کرد : باید به هنگام ایجاد شهرک ها به مجموعه فرهنگی آن هم توجه داشت ، بعضی از شهرک ها ساخته می شود و آن چیزی که وجود ندارد مسجد است.
وی در ادامه افزود: اگر کسی را با اجبار وادار به نماز کنیم نقش منفی دارد، اما مدیران ادارات باید کارکنان را تشویق به نماز جماعت بکنند و برای آن ها هدایایی را در نظر بگیرند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت :هر کس در حوزه کاری خود می تواند نماز را تشویق کند ،نماز ستون دین است ،نمازی که از روی اطاعت خداوند باشد نه از روی تکلیف،موقع نماز باید تمام اعضا و جوارح بدن ،در اطاعت خداوند باشد.
وی تاکید کرد :یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به امر نماز جماعت و نماز جمعه و ساخت مساجدبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار