استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم تلاش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مبارزه با قاچاق کالا، گفت: اقدام همه‌جانبه و هماهنگ برای مقابله با قاچاق لازم است و اقدامات خوبی توسط دولت در این خصوص انجام شده است.
کد خبر: ۷۰۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 21 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در نشست کمیسیون نظارت، هماهنگی و برنامه‌ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی، اظهار داشت: برای مقابله با قاچاق به‌خصوص در مورد 25 قلم کالای اساسی مردم اقدامات خوبی در آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کاهش مشکلات مردم در جامعه مبارزه و پیشگیری از قاچاق کالا است، بیان داشت: قاچاق 25 قلم کالای اساسی مردم در استان صفر است و در خصوص گوشت قرمز نیز که یکی از نیازهای اساسی در سبد غذایی مردم است برای تأمین و کنترل قیمت آن توجه لازم را داریم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه قاچاق دام از آذربایجان شرقی وجود ندارد، ادامه داد: البته ادارات متولی باید از نقل و انتقال غیرمجاز دام سنگین و سبک به استان‌های دیگر نیز غافل نباشند.

وی همچنین یادآور شد: حمل بدون مجوز دام ممنوع است، حمل دام‌های سنگین و سبک به استان‌های دیگر نیز باید با مجوز جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه برای دقت و نظارت هر چه بیشتر در نگهداری و توزیع گوشت باید نسبت به حمل دام نیز حساس باشیم، گفت: خرید تضمینی دام از دامپروران از مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی در نشست امروز است که به ستاد مرکزی اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :