استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت رجعت پیکر پاک شهیدان یعقوب آذرآبادی حق و یاور عظیمی، یاد و خاطره این دو شهید والامقام دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۷۱۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 06 February 2019

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (سوره احزاب ؛ آیه ۲۳)

شهیدان، پاکبازانی هستند که برای حفظ و حراست از کيان ايران اسلامي از تمام هستي خود گذشتند و شهادت را پلي براي رسيدن به معبود برگزيده و با عبور از اين گذرگاه در تاريخ جاوادنه شدند.

امروز عزت، سربلندی و امنیت ايران اسلامي، مرهون خون پاک و مجاهدت‌هاي شهدايي است که با اخلاص و پايمردي مشق ايثار و از خودگذشتگي را به يادگار گذاشتند.

در حزن جانکاه روزهایی که در سوگ شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) به مویه نشسته ایم با رجعت پیکر مطهر شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس شهیدان یعقوب آذر آبادی حق و یاور عظیمی همراه میشویم و میزبان دلهای استواری هستیم که حماسه را به نیک نامی و تعهد و تخلق را به نیک فرجامی طی کرده اند و به دیدار حضرت دوست شتافته اند.

اینجانب بازگشت پیکر مطهر این شهیدان را به خانواده معزز و محترم آن شهيدان و عموم مردم آذربایجان شرقی تبريک و تسليت عرض مي‌کنم.

پورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار