حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نیروی انتظامی، نیرویی انقلابی و مردمی است که در راه ملی علاوه بر مبارزه با اشرار در مرزها در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض تلاشی کارآمد و اهتمامی جدی دارد.
کد خبر: ۷۱۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 06 February 2019

 به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان، اخلاص و ساده زیستی را شاخصه مهم نیروهای انتظامی دانست و گفت: نیروهای انتظامی باید پاکدستی و ساده زیستی، پرهیز از اشراف گری، دفاع از مظلومان و شجاعت و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهند و در این راه کوشا باشند.

امام جمعه تبریز افزود: نیروهای انتظامی باید همواره تفکر انقلابی داشته و با این روحیه وارد عمل شوند، ضمن اینکه باید همواره ولایت مدار و آزاد باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به تحرکات دشمن، در طول دو سال گذشته گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در کنار سایر ارگان‌ها، پا در رکاب آماده حراست و حفاظت از این مرز و بوم است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: امروز نیروهای مردمی و انقلابی نیروی انتظامی از نیروهای ارزشی هستند که با ایستادگی، ثبات، پایبندی و پاسداری از ارزش‌ها، به رفتار و گفتار امام پایبند هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم پاکدستی، ساده زیستی و اجتناب از اشرافی‌گری از جمله وظایف نیروهای انتظامی دانست و ادامه داد: تدین و پایبندی به تکالیف شرعی نیروهای مسلح از ویژگی‌هایی است که باید در نیروهای انتظامی جاری باشد تا در سایه تدین، خدمت خالصانه و بدون منت برای مردم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مرزبندی شفاف با دشمنان دین و انقلاب همچنین دفاع از اقتدار و امنیت ملی از دیگر وظایف نیروهای انتظامی است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح از اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی دفاع می کنند و امروز نیروی انتظامی در دورترین نقاط کشور با اقتدار حضور دارد و با دشمن مبارزه می کند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه سنگینی داریم تا در مسیر انقلاب، انقلابی فکر کنیم، انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم، تصریح کرد: دفاع از مظلومان وظیفه کسانی است که انقلابی عمل می کنند، انقلابی فکر می کنند و انقلابی حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، اعتماد به مردم، صداقت، وفاداری، شجاعت در اقدام و آمادگی برای ایثار و از خودگذشتگی شاخصه‌های یک نیروی ارزشی و انقلابی برشمرد و گفت: نیروهای انتظامی با سلامت فکری و اخلاقی همیشه باید برای اقدام در مراحل حساس و بحرانی آماده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مبارزه واقعی با فقر و فساد و تبعیض یکی از ویژگی‌هایی است که باید نیروهای انقلابی داشته باشد.

در این مراسم سردار حسین عبدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان‌ شرقی معرفی و از خدمات سردار محسن حسن‌ خانی، تجلیل شد./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار