نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: سناریوی تابستان داغ برای توطئه در ایران از تحلیل‌های اشتباه دشمن علیه امنیت ملی کشور بود که اعلام می‌کردند ایران عمر ۴۰سالگی خود را نخواهد دید.
کد خبر: ۷۱۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 07 February 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم گرامیداشت ۴۰سالگی انقلاب در شهر بخشایش از توابع شهرستان هریس با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل تحریف خط حضرت امام خمینی(ره) از ویژگی‌های یک فرد انقلابی متعهد است، گفت: همه ما در قبال خون شهدا وظیفه سنگینی داریم و نباید اجازه داد خون پاک شهدا پایمال شود.

وی با اشاره‌ به اشتباه محاسباتی دشمن در خصوص ۴۰سالگی جمهوری اسلامی خاطر‌نشان کرد: سناریوی تابستان داغ برای توطئه در ایران از تحلیل‌های اشتباه دشمن علیه امنیت ملی کشور بود که اعلام می‌کردند ایران عمر ۴۰سالگی خود را نخواهد دید و جشن‌های ۲۰۱۹ میلادی را در ایران برگزار خواهند کرد، اما به کوری چشم دشمنان جشن‌های چهل سالگی انقلاب با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه «انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن» از شاخص‌های اصلی یک انقلابی واقعی است، تصریح کرد: ثبات و پاسداری از ارزش‌های انقلاب، تبعیت از ولایت فقیه، پاکدستی، پرهیز از اشرافی‌گری، خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، شفافیت در مرزبندی با دشمن، ایستادگی در مقابل تحریف خط امام راحل، دفاع از حق مظلومان، استکبار‌ستیزی و برخورد با فساد و تبعیض از شاخص‌های اصلی یک فرد انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ایستادگی در مقابل تحریف خط امام(ره) که از ویژگی‌های یک فرد انقلابی است، افزود: ادعای خط امامی بودن با حرف و شعار محقق نمی‌شود و خط امامی بودن در گرو تبعیت محض از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه تبریز التزام عملی به اسلام را از دیگر شاخص‌های یک فرد انقلابی ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام است و عمل به آموزه‌های اسلام در جامعه و داشتن بصیرت دینی، سیاسی از دیگر شاخص‌های یک فرد انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین ‌آل‌هاشم تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه سنگینی داریم تا در مسیر انقلاب، انقلابی فکر کنیم، انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن، برخورد فیزیکی و نظامی و چکشی با نظام اسلامی را پرهزینه و ناممکن می‌داند، افزود: گزینه حمله نظامی به ایران حماقت محض است و دشمن برای مقابله با ایران قصد دارد روحیه و فرهنگ شهید و شهادت را از کشور ایران حذف کند و اگر در این خصوص غفلت شود، دشمن موفق خواهد شد.

امام جمعه تبریز بر ضرورت اعتماد و صداقت داشتن با مردم خاطرنشان کرد: نباید در ایام انتخابات و راهپیمایی‌ها مردم را یاد کنیم، بایستی وفاداری، صداقت و اعتماد به مردم مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی پایداری و استقلال انقلاب اسلامی را مدیون خون پاک شهیدان ذکر کرد و خطاب به مسئولان گفت: مسئولان در قبال خون شهدا مسئولیت دارند و اگر خدای نکرده کم کاری صورت گیرد، خون شهدا پایمال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار