فارس؛دو بخش آی‌.سی‌.یو جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان شهید محلاتی تبریز با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 07 February 2019

 ظهر امروز دو بخش آی.سی.یو جراحی قلب و آنژیوگرافی و نمازخانه جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز با حضور سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران افتتاح شد.

هادی شیخلو، مسؤول بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید محلاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این بیمارستان دارای دو دستگاه آنژیوگرافی است که دستگاه اول، دو سال پیش مورد افتتاح قرار گرفته بود.

وی افزود: دستگاه دوم از جمله به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه ایران و خاورمیانه است که قابلیت آنژیوگرافی مختلف را دارد.

مسؤول بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید محلاتی بیان کرد: مراجعه کنندگان می‌توانند از بیمه‌های تامین اجتماعی و سلامت و غیره باشند و این بخش خدمات خود را علاوه بر بیمه‌های نیروهای مسلح به سایر افراد نیز دارد.

در ادامه رقیه احمدزاده، مسوول بخش آی‌.سی‌.یو جراحی قلب بیمارستان شهید محلاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این بخش در سال ۹۲ با ۶ تخت شروع به کار کرد و به علت عدم پاسخگویی بخش به حجم زیاد مراجعه کنندگان مجبور به افزایش و توسعه این بخش شدیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳ تخت در این بخش وجود دارد که دو تخت آن اکسترا هستند.

مسؤول بخش آی‌.سی‌.یو جراحی قلب بیمارستان شهید محلاتی خاطرنشان کرد: این بخش دارای ۵ جراح قلب است و پاسخگوی مراجعه کنندگان زیادی از استان‌های هم‌جوار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار